4 Kasım 2022 Cuma

Meral Akşener’in Yıkıcılığı Yeni Değilmiş

 Meral Akşener’in Yıkıcılığı Yeni Değilmiş

Veysi ERKEN

Son video Meral Akşener’in hep yıkıcı olduğunu göstermeye yeter. M. Ali Birand’ın programında sarf ettiği sözler asla unutturulmamalıdır.

Bu sözlerden anladığım kadarıyla öncelikle DYP’yi ele geçirmek isteyenler Meral Akşener’i görevlendirmişlerdir. Akşener “Ben iyi bir örgütçüyüm. Hedefim teşkilatta yürümekti. Bakanlık da oradan çıktı.” ifadesiyle bunu ortaya koyuyor. DYP’yi ele geçirmek için güçlendirilmiş bir Meral’e ihtiyaç vardır. Kadın Kolları Başkanlığına getiriliyor anlaşıla ve teşkilatta yürümenin yollarını arıyor. Bunun için kurulma aşamasında olan Refah- Anavatan ortaklığını engellediği görülüyor. Akşener: "İşini beceremeyen insanları siz taşıyabilir misiniz? O soruyu hiç sormadılar. Ben Kadın Kolları Genel Başkanlığımda 8 ayda 45 il gezmişim. Refah Partisi-Ana Koalisyonunu ben yıktım, kadınlarla yıktım. 50 kadını dökemediler. Ben iyi bir örgütçüyüm. Hedefim teşkilatta yürümekti. Bakanlık da oradan çıktı. İzleyin, hatırlayın o Ramazan bayramı şeker bayramı dönemini hatırlayın. Bekleyelim görelim." https://www.ahaber.com.tr/gundem/2022/11/01/meral-aksenerin-28-subatcilar-ile-kirli-is-birligi-ben-iyi-bir-orgutcuyum-refah-koalisyonunu-ben-yiktim?paging=3.

Merak ediyorum. Meral Akşener DYP’de Kadın kolları başkanlığını yürütürken başka partilerin ittifak kurmalarını neden ve kimlerle engellemeye çalışıyor. Hangi görevi yerine getiriyor.

Demek ki, Akşener’i yıkım için görevlendirenler “teşkilatta yürüsün” diyenlerdi.

Nitekim yürüdü ve bakan yapıldı. Nurettin Veren’in açıklamalarını unutmayınız. Bu yetmedi elbette DYP ve Refah dağıtıldı ve Meral Akşener Refah’tan ayrılan ve “yenilikçiler” olarak adlandırılanlarla hareket etmeye karar verdi.

Anlaşılan "yenilikçiler"in en etkili şahsiyeti bu oyunu fark etmiş olmalı ki, Akşener oradan ayrılmak mecburiyetinde kaldı.

Merhum Muhsin Yazıcıoğlu’nun partisine katılacağı dillendirildi ve şahsen ben karşı çıktım. Sebebini gerçekten bilemiyorum ama BBP’de kendine yer bulamayan Akşener’i MHP’de görmeye başladık. Artık ağabeysinden dolayı MHP’li görünümüne büründü.

Akşener’in MHP’liliği 2014 yılına kadar devam etti. Ne hikmetse 1 Kasım seçimlerinde aday gösterilmeyince Genel Başkan Devlet bahçeliye isyan etti. Tahminime göre artık partiyi tamamen ele geçirebileceğini düşünüyordu. Ne de olsa iyi bir örgütçüydü.

Olmadı.

Partiyi ele geçiremeyince partiyi yıkmaya çalıştı.

Korsan kurultaylar düzenlendi.

Buna imkân bulamayınca ona görev verenler parti kurdurdu. MHP’lileri ülkülerinden ve partilerinden ayrılsın diye. Kısmi olarak becerildi.

Yeni bir partisi vardı artık. Ödünç vekiller aldı. Akşener bu arada 28 Şubat darbecilerinde şikâyetçi olmadı.

 Esasında Akşener’in partisi CHP’nin uzantısı.

Bu videonun ortaya çıkması gerçekten önemlidir. Keşke bütün gizli görüşmelerin kayıtları yayınlansa. Kim kimdir sorusunun cevabını doğru öğrensek.

Ve bizi kimlerin elemanları vasıtasıyla yönettiğini ve yönetmeye çalıştığını anlasak.

Hâsılı kelam video Meral Akşener’in yıkıcılık yönünü ortaya koydu.

Kısaca diyebilirim ki, Meral Akşener bu ülkenin hayrına olabilecek hiçbir eylemin içinde yer almamıştır ve almayacak.

Umulur ki, Akşener’in etrafında kümelendirilmiş ve hala iyi niyetli oldukları ifade edilenlerin Akşener’in partisini terk etmeleri.

Unutulmamalıdır ki, dün yıkıcılığı olanın bugün yapıcılığı olmaz. Kişinin geçmişi geleceğinin aynasıdır.

Rabbulalemin bizleri, ülkemizi, bütün Müslümanları ve tüm insanları yıkıcıların şerrinden muhafaza etsin.

Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?