20 Mart 2021 Cumartesi

İstanbul Sözleşmesi Feshedildi Hayırlı Olsun

 

    İstanbul Sözleşmesi Feshedildi Hayırlı Olsun

     Veysi ERKEN

  Gerek ferdin gerekse cemiyetin yaşayış tarzının ilke ve kurularlar değiştiğini/değiştirildiğini defalarca yazdım.

            Lafı uzatmaya gerek yok.

            Toplumumuzun yaşayış tarzını büyük bir oranda tahrip eden ve halkın dili ile “İstanbul Sözleşmesi” olarak ifade edilen sözleşme iptal edildi.

            Büyük bir felaketten dönüşün ve yeniden ihyanın başlangıcı olur inşallah.

            Tahrip edici mevzuat topyekûn değiştirilmelidir.

            Bunun gereğine inanıyorum.

            Kolay olmadığını da biliyorum.

            Zira toplumumuzda tahribat bir günde oluşmadı/oluşturulmadı.

            Siyonist haçlı zihniyeti içimizden yetiştirdiği misyonerleri vasıtasıyla hayatımız adım adım atılarak tahrip edildi.

            İlke ve kurallarımız mesabesinde olan taşlar peyderpey söküldü ve tanınmaz hale gelerek/getirilerek kendimize ve İslam’a yabancılaştırıldık.

            Tövbeye inanıyoruz.

            Ve tövbe ile istiğfar için bir adım atıldı.

            Ailenin cehennem ateşinden korunması için bir adım atıldı.

            İnanan Müslüman için bu bir emirdir.

“Ey iman edenler! Kendinizi ve ailenizi yakıtı insanlar ve taşlar olan ateşten koruyun.  Tahrim-6”

Emri yerine gelsin diye adım atıldı.

            Cehenneme yakın olmak isteyenler olsun ama yetkililer aileyi korumaya çalışsın istiyoruz.

Bu bir adımdır.

Başkalarına iyiliği emredip kendimizi unutmamanın emri yerine gelsin diye atılan önemli bir adım.

            Ayette Sizler kitabı okuduğunuz halde insanlara iyiliği emredip kendinizi unutuyor musunuz? Aklınızı kullanmıyor musunuz? Bakara 44”

Bu adımı atanları, destekleyenleri ve imzası ile taçlandıranlardan Allah razı olsun.

Yeterli mi?

Hayır.

Güzel bir başlangıçtır

İnşallah aileyi ve dolayısıyla toplumu ifsad eden bütün mevzuat en kısa zamanda imha edilir ve özümüze döneriz.

İlayı kelimetullah için gönülleri fethederiz ve dünyaya nizam vererek damgamızı basarız.

Bu adım hayırlara vesile olsun inşallah.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan’ın şahsında katkı sağlayan herkese teşekkür ediyor, Allah razı olsun diyorum.

Selam ve Sabırla…

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?