30 Ocak 2022 Pazar

Ekrem İngiliz’le Neyi Görüştü, Murat İsviçre’ye neden gitti?

 Ekrem İngiliz’le Neyi Görüştü, Murat İsviçre’ye neden gitti?

Veysi Erken

Ekrem İngiliz elçisi ile görüşürken sözcüsü Murat da Cenevre’de bulunuyormuş.

Elhak doğrudur.

Zaten gizlemediler(!), ayan beyan görüşme yaptı ve sözcüsünü araştırma ve geliştirme için İsviçre’ye gönderdi.

Garipsenecek ne var bunda.

Ekrem İstanbul’un ve ya Türkiye’nin İngiltere’den nasıl yönetileceğinin görüşmelerini yapıyordu herhalde.

Malum devir “uzaktan yönetim” devri.

Tabii ki, İngilizler karakaşımıza, kara gözümüze âşık olduklarından Ekremi kıramamışlardır diye düşünüyorum.

Hatta belediyenin bütçesine yük olmasın diye rakı ve balığın parasını muhtemeldir ki, onlar ödediler.

Hani bizler lokantaya bir yemeye gittiğimizde hesabı ödemek için yarışırız ya.

İngiliz elçisi de her halde böyle yapmıştır.

Olmaz Ekremciğim hesabı ben ödeyeceğim.

Bu kar, fırtına ve yolların tıkalı olduğu bir zamanda, günde zahmet ettin, geldin. İstanbul veya Türkiye’nin İngiltere’den “uzaktan yönetim” teknikleriyle nasıl yönetileceğini bize öğretmek için geldin ya, hesabı sana mı ödeteceğiz?

Olmaz Ekremciğim zaten elemanını da İsviçre’ye göndermişsin bir de onun masrafları var.

Olmaz Ekremciğim olmaz, hesabı ben ödeyeceğim demiştir herhalde.

Elçi bir de tutanakları da yayınlayalım demiş olmalıdır.

Bildiğim kadarıyla resmi görüşmelerde tutanak tutulur.

Görüşme özel olmasa gerek.

Ne de olsa İngiliz elçisi ile görüşülüyor.

Sahi unutmayalım.

Bir de Murat İsviçre’ye tatile gitmiş değil.

O da İstanbul’un sokaklarını, hatta kaldırımlarını “kayak merkezi”ne nasıl çevirebileceklerini araştırmaya gönderilmiş olmalı diye düşünüyorum.

Tabii ki, İstanbul’un sokakları, caddeleri, ana yolları ve kaldırımları kayak pistlerine dönüştürülünce turist akını başlayacak İstanbullu zenginleşecek.

Evet dostlar.

Unutmayalım.

Ekrem.

Uzaktan yönetim sistemini İngilizlere öğretmek için lokantaya gitmiştir ve sadece 600 saniye kalmıştır.

İftiradır gerisi.

Görüşme o kadar açık ve seçiktir ki, tutanakları elli yıl sonra yayınlanacaktır herhalde.

Sabrederseniz öğrenirsiniz.

Malum sabırla koruk helva olurmuş.

Gelim sabredin ve görün İstanbul’un kaldırımlarının bile nasıl “kayak Pisti”ne çevrildiğini ve İstanbul’un “uzaktan yönetim” tekniği ile İngiltere’den nasıl yönetildiğini.

Peki, bunları niye yazıyorum.

Tarihe not düşmek için.

Unutulmasın.

Bilindiği üzere “unutmak pusudur”

Unutmayalım ve her gün hatırlayarak hatırlatalım.

Selam ve Sabırla…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?