1 Ekim 2022 Cumartesi

Furkan Yazıcıoğlu Kılıçdaroğlu İle Niye Görüştü

 Furkan Yazıcıoğlu Kılıçdaroğlu İle Niye Görüştü

Veysi ERKEN

Eskimeyen dostlardan biri aradı.

Furkan Yazıcıoğlu Kılıçdaroğlu ile niye görüşmüş.

Bilindiği üzere merhum Muhsin Yazıcıoğlu döneminde hem MKYK üyeliği hem de YİK başkanlığı yaptım.

Aramaları normal karşılıyorum.

Ama şunu ifade edeyim.

Bu görüşmeler artık beni şaşırtmıyor.

Hani bir deyim vardır.

“Birbirine karıştı ‘AB’larla ‘DOLAP’lar, ABLAR galip gelince döndü DOLAPLAR”

Evet, her şey birbirine karıştı. Devran dönüyor, dolaplar dönüyor.

Dava adamı zannettiklerimizin dönme dolaplara dönmesi, savrukluğu ve savrulmuşluğu artık beni şaşırtmıyor ki, Furkan Yazıcıoğlunun görüşmesi şaşırtsın.

Aynı gayenin peşindeyiz, amacımız “İlayı Kelimetullah” dediklerimizin bütün değerlerinden ne kadar uzaklaştıklarını, savrulduklarını ve dahi inandıkları değerleri yıkmaya çalıştıklarını ibretle seyrediyoruz.

Merhum Yazıcıoğlu konuşmasında;  Cumhuriyet Halk Partisi benim inanç ve değerlerime karşı... Cumhuriyet Halk Partisi halka inanmıyor. Cumhuriyet Halk Partisi halkın iradesine güvenmiyor. Cumhurbaşkanını Meclis'e seçtirmem diyor. O zaman halk seçsin diyorsunuz. Halka da seçtirmem diyor. Sen bela mısın? Ne istiyorsun o zaman? Benim istediğim olur, benim istemediğim olmaz diyor? Hâlbuki ben diyorum ki; Milletin istediği olur. Milletin istediğinin yanında yer alırız biz." diyordu. Seyredin linkte

https://www.aksam.com.tr/guncel/muhsin-yazicioglu-chp-sen-bela-misin/haber-601458

Bu anlayışın, milletin başına bela olan anlayışın başındaki ile ne görüşülür gerçekten merak ediyorum.

Kılıçdaroğlu babasını şehit edenleri bulacağına dair söz vermiş.

Hayret Kılıçdaroğlu Türkiye’de yaşamıyor mu?

Mecliste değil mi?

Yıllardır CHP zihniyetinin başında görünmüyor mu?

Niye bugüne kadar bekledi?

Bence bu sorulara cevap verdikten sonra kendisiyle görüşülmeliydi.

Ama Furkan Yazıcıoğlu görüşmüş.

Bana danışsaydı görüşme derdim.

Tekraren söylüyorum.

Artık Türkiye’de bu tür görüşmelere şaşırmıyorum.

Zira görüşmelerin başkaları tarafından ayarlandığını düşünüyorum.

Hâsılı kelam umarım ki, Muhsin Yazıcıoğlunun şehadeti ile sonuçlanan cinayetin planlayıcıları ve failleri bulunur.

Ki bizler şehitlerin ölü olmadığına inanıyor ve iman ediyoruz.

Allah Allah yolunda öldürülenler için “ölüler” demeyin. Hayır, onlar diridirler, fakat siz bilemezsiniz. Bakara 154”

Sonuç olarak bu görüşmeden haberim yok, telefon edilince internet ortamından öğrendim ve tasvip etmediğim gibi şaşırmadım da.

Çünkü her şey birbirine karışmış ve karıştırılmış. Dava adamı zannettiklerimiz dönme dolaplara dönmüş ve dönüştürülmüş.

Biz kendimize bakalım. Çünkü herkes kendi yaptıklarından sorumludur, kimse kimsenin günahını yüklenemez.

Rabbulalemin hesabını kolay verenlerden eylesin bizleri.

Selam ve Sabırla…

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?