9 Eylül 2023 Cumartesi

Allah Memleketi Korumuş İyi ki kazanamadık yerine iyi ki partiyi kapattık deme zamanıdır

Allah Memleketi Korumuş

İyi ki kazanamadık yerine iyi ki partiyi kapattık deme zamanıdır

Veysi ERKEN Dr.

 Evet.

Allah memleketimizi, milletimizi ve mazlum coğrafyaları korumuş.

Elbette biz Alla dilemedikçe bir şey olmaz. “Kun fe yekun” dedi mi her şey olur biter.

Yıllardır Meral Akşener’in bu ülkeye zarardan başka bir katkısının olmadığını söylüyorum ve yazıyorum.

Maalesef olay ve olguları tahlil etmeden peşine takılan, metamorfoz/ başkalaşma geçirerek başkalaşan ve CHP’lileşen mebzul miktarda arkadaşımız oldu.

Hatta seçimlerden önce şahsıma yönelik olumsuz tavırlar takınan dostlar oldu.

Eskiden “ünlü Türk büyükleri” olarak anılanları ne kadar zübükleştiklerini anladıklarını görüyorum.

Zannetmeyin ki düzelme olacak veya sizleri ikna için yazıyorum.

Hiç de öyle bir derdim yok.

Sadece tarihe not düşmek için yazıyorum.

Sadece seçimden sonraki masa etrafında toplaştırılanların konuşmalarını, itiraflarını ve demeçlerini okuyun, yorumlayın yeter.

Bakınız vekil seçilen Beker, şunları kaydetti: "Altılı masa seçimi kazanmış olsaydı biz daha bakanları oluşturamazdık. Biz daha atamaları yapamazmışız. Allah memleketi korumuş. Ümit Özdağ'a İçişleri Bakanlığı verildiği zaman, Kültür Bakanlığı verildiği zaman, MİT Müsteşarlığı verildiği zaman biz o masada oturacak mıydık? Babacan açıklıyor, Davutoğlu açıklıyor 'İyi ki kazanmamışız' diyor. Bunlara niye cevap vermiyorsunuz."

https://www.internethaber.com/iyi-partili-adnan-beker-allah-memleketi-korumus-da-secimi-kazanamamisiz-mansur-yavas-bombalari-2323323h.htm

Evet.

Masayı oluşturan güçler Meral Akşener bu ülkeye hayrı dokunsun diye oraya oturtmadılar.

Umarım ki, mazide yol, dava ve ülkü arkadaşlığımız olanlar Kur’an-ı Kerimin ifadesiyle taakkul, tedebbür, tefekkür ve tezekkür eder ve milletin hayrına iş yaparlar.

Def-i mazarrat celb-i menafiden evladır." Yani zararları ve zararlıları def etmek, faydalara ve yararlı işlere talip olmaktan daha iyidir diye bir kuralımız vardır.

Bu önemli bir hukuk kuralıdır.

Bu kuralı yaşayınız, yaşamalıyız.

Doğrudur “Allah bu memleketi korumuş”.

Sadece ülkemizde değil mazlum coğrafyalarda “Ya Rab. Unsur Turkiya” duaları karşılık bulmuş ve Allah memleketimizi korumuştur.

Şimdi

Yeni icraata gelmiştir.

Partiyi kapatmaya.

İyi ki partiyi kapattık deme zamanıdır.

Def’i mazarrat için bu gereklidir.

Benim tespitlerime göre sadece Meral’in partisi değil CHP’de kendini kapatmalıdır. Mümkünse “Müze olmalı”dır. Bu teklifi yıllar önce CHP zihniyetli Can Ataklı yapmıştı.

Başkalaşanlara şunu diyorum.

Biliniz ki sizleri bir yere davet etmiyorum.

Partilerinizi kapatın, yerli ve milli muhalefetin önünü açın diyorum.

Kaliteli, işe yarar, proje üreten ve İlayı Kelimetullah için nizamı âlem ülküsünü tahakkuk için çabalayacak muhalefete ne kadar da ihtiyacımız var.

Selam ve Sabırla… 09.09.2023

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?