14 Mayıs 2024 Salı

Vicdanlı Olmayan, utanmayan Zalimlerdendir

 Vicdanlı Olmayan, utanmayan Zalimlerdendir

Veysi ERKEN Dr.

GAZZE yıkımın, kıyımın, soykırımın, işgalin, katliamın, vahşetin ve topyekûn imhanın devam ettiği, ettirildiği yer.

Zalimlerin, katillerin topyekûn imha etmeye çalıştığı yerdir GAZZE.

Yeryüzünün küçücük bir yeridir GAZZE.

İnsanlığın ve insanların imtihan yeridir GAZZE.

“Vicdanlı olmayanların zalim olduğu” gerçeğini suratımıza haykıran yerdir GAZZE.

Hamas’a terör örgütüdür diyecek kadar alçalan, alçaklaşan, şeytanlaşan, Siyonist ruhlu olduğunu, köpekliğini ortaya koyanları deşifre eden yerin adıdır GAZZE.

GAZZE.

Küresel Siyonist haçlı çetesi tarafından “Enkaz- beşer”e dönüştürülen yerdir.

Ve insanım diyenlerin utanmazlığını, ahlaksızlığını, vicdansızlığını ve şeytanlığını ortaya çıkaran yerdir.

Utanın diyordu Küçük kız.

Utanın, utanın, utanın diye haykırıyordu 17 yıl önce.

“Baba! Diyorlar ki sen suçlusun. Baba! Sen suçlu değilsin... Baba! Neden tutukladılar seni? Baba! Seni benden neden esirgediler? Beni bir defa bile öpmeden, Annemin gözyaşlarını silmeden.

Anne! Her sabah yanaklarında gözyaşı görüyorum. Filistin her şeye lâyık değil mi? Her gün güneşe sesleniyorum...

Anne! Babamı bir kez daha görebilecek miyim? Yoksa kıyamete kadar bir daha göremeyecek miyim? Yoksa annemin gözyaşları kıyamete kadar akacak mı?

 Baba, neredesin! Neredesin! Baba, neredesin! Neredesin! Topraklarımız işgal ediliyor. Filistin çiçekleri koparılıyor. Babamı hiç öpmedim, Güneş doğduğundan beri.

Bayramlar bayramı, şenlikler şenliği kovalıyor. Şehid üstüne şehid düşüyor...

Babam demir parmaklıklar arkasında! Kölelerin tutulduğu duvarların ötesinde.

O gün ne zaman? Parmakların kırılacağı gün ne zaman? Her sabah çocuklarını öpen babalar! Çok şey mi istiyorum? Çok şey mi istiyorum?

Ey ezilmiş çocukluğum Ben Filistin'in çiçeğiyim Ve babam demir parmaklıklar arkasında.

Babamı istiyorum... Babamı istiyorum... Babamı istiyorum...diyordu.

https://www.youtube.com/watch?v=_FgC8ORB5_Q

Vicdanlı ne kadar az imiş yeryüzünde. Utanın haykırmalarına karşı kulaklar sağır, diller lâl, gözler ve gönüller kör, yürekler korkak olmuş.

Lider denilenler katliamın, soykırım çetesinin, küresel haydutların ve her türlü pisliğin kalkanı olmuş ki soykırım ve imha devam ediyor GAZZE’de.

2009’da vicdanını kaybetmiş insanlık 7 Ekim 2023’ten sonra bir nebze de olsa “vicdan”ı bulur zannettik ama heyhat.

Küresel haydutlar çetesinin İsrail denilen kışlasındaki katilleri sürüler halinde GAZZE’de soykırıma, kıyıma, katliama, vahşete, işgale ve topyekûn imhaya başladılar ve devam ediyorlar.

Ve GAZZE’li “bizim gıyabi cenaze namazımızı kılmayın, çünkü biz diriyiz, sizler ölüsünüz” diyerek direnmeye ve cihada devam ediyor.

Soykırıma rağmen Filistinli kız çocuğu: “Savaştan önce böyle değildim ki daha tatlıydım, daha güzeldim” diyerek direnebiliyor. Belki şimdi RİM bebek gibi ölü olmayanlar arasındadır. https://www.youtube.com/watch?v=QJKKNQTva60

Evet.

GAZZE’nin GAZZE’lilerin yanında olmayan “vicdan”lı değil, “zalimlerin” uşağıdır, zalimlerdendir.

Vicdanlı olan bütün liderlere diyorum ki ordularınızı ve vicdanlı halkınızı harekete geçiriniz, çok geç kaldınız.

Geçirilen her saniye katil sürüsünün katliamına zaman kazandırmadır.

Utanın, utanın, utanın ve harekete geçiniz.

Selam ve Sabırla… 14.05.2024

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?