12 Nisan 2024 Cuma

Meral ve Özgür’ün Partileri Kendilerini Feshetmelidir

 Meral ve Özgür’ün Partileri Kendilerini Feshetmelidir

Veysi ERKEN Dr.

Mahalli seçimler de bitti.

Kemal gitti, sıra Meral’de.

Kemal gitti beteri geldi. Özgür getirildi.

Esasında Meral ve Kemal partilerini de alarak gitmeliydi, gitmelidir.

Bunu daha önce de yazdım.

Ülkenin hayrı için CHP ve Meral’in partisi kendilerini feshetmelidir.

Ülkenin selameti için bu bir zorunluluktur.

Meral ve Özgür’ün partileri kendilerini feshederlerse yerli ve milli bir muhalefete zemin oluşur.

Türkiye’nin acilen milli ve yerli muhalefete ihtiyacı vardır.

Merhum Necip Fazıl; Ey düşmanım, sen benim ifadem ve hızımsın, Gündüz geceye muhtaç, bana da sen lazımsın” dediği gibi iktidarların da başarılı olabilmeleri için milli ve yerli muhalefete ihtiyaçları vardır diyoruz.

Meral ve Kemal’in partileri yerli ve Milli muhalefet değiller. Yerli ve milli olmaları için niyetleri ve gayretleri de yoktur.

Evet.

Bu ikili, partileri ve onlara tabi olanlarla bu milletin hayatından çıkmalılar ki, milletimiz ve insanımız yerli ve milli bir muhalefete kavuşsun, gönül huzuru ile oy verebilsin ve huzur bulsun

Meral ve Kemal partileriyle beraber milletin hayatından çıkmalıdır diyorum. Bu kanaatim yeni değildir.

Daha önce de yazmıştım.

“Kim gitmeli? Sorusunun cevabı olarak Akşener ve Kılıçdaroğlu partileriyle beraber gitmeli diye cevap vermiştim

Tabii ki, sadece bunlar değil bütün satılmış gazeteciler, yazarlar, sanatçılar, tüccarlar, sanayiciler, mafyacılar, uyuşturucu çeteleri vs. milletimizin hayatından çıkmalı, çıkarılmalıdır ki yerli ve milli muhalefet oluşabilsin.

Bu sebeple diyorum ki, Meral ve Kemal partileriyle ve şerikleriyle gitmeli. Milletimizin hayatından çıkmalıdır.

Yetmişli yıllardan beri biliyorum. CHP demek zam zulüm işkence demek.

 CHP dönemlerinin yokluklarını sadece büyükler değil o dönemin çocukları da bilir.

Zihniyet aynı.

Meral de bu zihniyetin parçası olduğuna ve HDP’lilere ses çıkaramadığına göre bu ülkeye ve insanımıza yapabilecekleri bir tek hayırlı hizmet vardır.

O da bütüncül bir yaklaşımla şerikleriyle ve partileriyle gitmek olacaktır.

Bunu beklemek bir vatandaş olarak benim hakkım.

Sayın Akşener ve Özgür Özel geliniz talebimizi karşılayınız ve milletin hayatından partilerinizle birlikte çekiliniz.

Özgür Özel olarak Ekrem’den de kurtulmuş olursunuz.

Bunu yapabilecek misiniz?

Zannetmiyorum.

Buna rağmen artık milletimizin hayatından çekiliniz ve dünyaya nizamat vermeye çalışan Türkiye’nin önünde takoz olmaktan vazgeçiniz diyorum.

Selam ve Sabırla…12.04.2024

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?