8 Eylül 2024 Pazar

CHP’lileri Namaza, Duaya Çağırıyoruz Alınıyorlar

 CHP’lileri Namaza, Duaya Çağırıyoruz Alınıyorlar

Veysi ERKEN Dr.

CHP’liler ve CHP’lileşenler, Şerikleri ve iltisaklıları.

Neden bu kadar alınganlık gösteriyorsunuz.

Bir yazı yazdım. Sizi kötülüğe mi davet ettim.

Hayır. Bilakis sizi NAMAZ kılmaya ve duaya diye ettim.

Sebebi de gayet açık. Mustafa Kemal için namaz sonrasında dua ve hutbelerde adının anılmasını istiyorsunuz.

Neden başkasından istiyorsunuz. Kendiniz yapınız. Günlük namazlarınızı kılınız ve dualarınızı yapınız. Cuma günleri de Cuma namazınızı kılınız ve hutbede ad zikrediniz.

Teklifi bu idi. Hatta parti binalarınız mescit, başkanlarınız imam olsun teklifte bulundum.

Bir iki kelime değişikliğiyle şöyle yazmıştım.

“CHP’liler, iltisaklıları, akıl hocaları kendilerini Kemalist ve Atatürkçü ifade edenler tuhaf tavırlardan vazgeçemiyorlar.

Zaman zaman dua ve hutbe konusunda tuhaflıkları depreşiyor. Duanın gücüne ve hutbede ismin geçmesinin şart olduğuna inanır gibi yapıyorlar.

CHP’lilere, iltisaklılarına ve akıl danelerine bir çağrıda bulunuyorum.

CHP’liler, samimiyseniz geliniz bütün namaz vakitlerinden (günlük beş vakit) sonra Partinizin Genel Merkezi ve bütün il, ilçe ve belde teşkilatlarında başkanlarınızın imamlığında Mustafa Kemal için “DUA TÖRENLERİ” yapınız.

Cuma günleri Genel Başkanınız ve başkanlarınızın imamlığında Parti binalarınızda CUMA namazını kılınız ve hutbede Mustafa Kemal’in adını zikrediniz. Özgür Özel başta olmak üzere Büyükşehir Belediye başkanları da imamlık yapsın.

Korkmayın sizi kimse engellemez. Engellemeye kalkışan olursa hep birlikte karşı çıkarız.

Böylece Dua törenleri günlük beş kere, hutbede adın zikredilmesi ise haftalık olmuş olur.

Umarım ki partinizde namaz kılma mekânları vardır. Yoksa 9 Eylül gününe kadar yetiştiriniz.

Böylece partinizin kuruluş günü yıldönümünü dualarla, mevlitlerle, Fatihalarla icra etmiş olursunuz.

Samimi dualarınızı, hutbelerinizi ve namazlarınızı bekliyoruz.”

Alınmayın, alınganlık göstermeyin, namaza başlayın. Bilin ki sizi hayırlı yola davet ediyorum.

Hemen icraata geçiniz.

Selam ve Sabırla… 08.09.2024

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?