24 Kasım 2017 Cuma

Meral Akşener Baklayı Ağzından Çıkardı



Meral Akşener Baklayı Ağzından Çıkardı

Veysi ERKEN

            7 Haziran seçimleri öncesi ve sonrasında yaşananlar hafızalardadır. Özellikle Meral Akşener’in 1 Kasım 2015 tarihinde yapılan seçimde aday gösterilmemesi sahnelenen oyunun açığa çıkmasını sağladı.
            Kasım seçimleri sonucuna göre MHP’de kazanların altına odunlar sürüldü ve kazanlar kaynatıldı.
            İlk hedef Devlet Bahçeliyi tasfiye etmekti.
            Tabii ki son hedef farklıydı.
            Bunu daha önce ifade etmiştim.
            Kullanışlı ve müsait birisini yönetime taşımaktır.
            MHP kazanında istenilen pişirilemeyince başka yöntemler devreye sokuldu.
            Bu sefer Anayasa değişiklik tasarısı gündeme geldi.
            Hemen devreye yeni senaryolar sokuldu.
            Türkiye’de keskin bir ayrıştırma olmalıydı.
            Mevcut iktidar anlayışına karşı hamaset bloğu oluşturmak ve bu yolla kullanışlı ve müsait adamlarını yönetime taşımak.
            Halk oylaması sürecinde Meral Akşener rolünü oynadı ve partisini kurdu.
            Buradan ifade ediyorum.
            Meral Akşenerin iktidarı söz konusu değildir.
            Burada oynanan oyun gayet açık ve seçiktir.
            Oyun kurucular Türkiye’nin oyun kurucu olmasını istemiyorlar.
            Türkiye’nin kendi tankını, tüfeğini, yolunu, köprüsünü, iletişim sistemini, teknolojisini geliştirmesini istemiyorlar.
            Bunun için kullanışlı ve müsait elemanın yönetime taşınmasını istiyorlar.
            Meral Akşener bu rolü üstleneceğini ifade ediyor.
            Artık gizlenemiyor.
            Hakikat gizliliği sevmez.
            İşte meral Akşener’in ifadesi “Ben sadece 'evet',' hayır' bloğunun çok keskinleştiğini geçirgenliğinin çok az olduğunu dolayısıyla 'hayır' bloğunun yani aktörlerinin aday çıkarması gerektiğini bütün açıklığı ile söylüyorum ondan sonra ikinci turda da diyelim ben kalırsam desteklenmem gerektiğini diyelim CHP'nin adayı kaldı biz onu şartsız şurtsuz destekleyeceğimizi ilan ediyorum.
            Meral Hanım daha ne desin.
            2019’da yapılacak seçimde %50+1aranacağı belli. İlk turda aday seçilemezse bilin ki, ben ikinci tura kalacak kadar oy alamayacağım.
            Ben ikinci tura kalamayacağım için şimdiden destekleyeceğimiz bir adayı belirleyin.
            Zaten Kılıçdaroğlu’da aday olmayacağını ilan etti.
            Bu açıklamadan sonra Meral Akşener’in etrafında kümelendirilmeye çalışılan kitlenin CHP zihniyetli birisini destekleyeceğini zannetmiyorum.
            Buna rağmen siyaset ve yönetimde kırk yılı aşkın teorik ve pratik tecrübesi olan biri olarak siz dostları ikaz etmek istedim.
            Bu oyunu fark ediniz.
            Zira bu oyun sadece mevcut yönetime karşı sahnelenmiyor.
            Bu oyunun hedefinde Türkiye’nin ve İslam coğrafyasının yok edilmesi vardır.
            Devlet Bahçeli bu oyunu gördü. Bu oyunun tarumar edilmesinin gerekliliğine inandı.
            Bu oyunu kuran zihniyetin piyonu durumunda olan NATO, Suudi Arabistan, Mısır, Türkiye’deki uzantıları vs. rollerini gizleyemez oldu.
            Şimdi intibah zamanıdır.
            25 Ekim 2017 tarihinde Meral Akşener partisinin kuruluşunu, adını açıklarken bir yazı yazmıştım. Okuyanlarınız varsa hatırlarlar.
            Bu İP güven vermiyor demiştim.
            Evet,
            Meral Akşener’in açıklamaları güven vermiyor.
            Bilakis zarar veriyor.
            Cenabı Allah milletimizi, ülkemizi, ümmetimizi “insan şeytanları”ndan emin etsin.
            Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?