20 Ağustos 2011 Cumartesi

İnsanlığın İmtihanı

İnsanlığın İmtihanı

Veysi ERKEN

Hani ortak “İnsani değerler” vardı.

Somali’de, Kenya’da, Etopya’da, Çeçenistan’da, Irak’ta, Afganistan’da ve yeryüzünün bilmem hangi yerinde insanlık can çekişirken “ortak değerler”den bahsedenler hani nerede?

Birleşmiş Milletler denilen zilletli kuruluşu işletenlerden bahsetmiyorum. Zaten onların değerleri, vicdanı ve merhameti yok.

Yeryüzünün maddi ve manevi değerlerini, varlıklarını ve zenginliklerini sömüren, yok eden ve bu uğurda milyonların kanını akıtan haçlı ruhlulardan da bahsetmiyorum.

Onların zaten bir tek gayeleri var.

O da varlıkların kanını emmek.

Ya Türkiye’dekiler.

Merak ediyorum.

Kendini solcu, sosyalist, Komünist, ülkücü, milliyetçi olarak nitelendirenler bu zulümler, haksızlıklar ve yoksulluklar karşısında ne yapıyorlar.

Soruyorum sizin hiç mi “insani değer”iniz kalmadı. Siz de mi batının kan emici nefsine sahip oldunuz.

Bu yazıyı yazmamın temel sebebi yetmişli yıllara dayanan hukukumuzun olduğu bir arkadaşımızın ifadeleri oldu.

Kanımı dondurdu söyledikleriyle.

İnanamadım doğrusu. Karşımda oturan o muydu? Yoksa onun bedenine benzeyen bir başkası mı?

Bugün kendini “ulusalcı” görmekte imiş.

Solcusu ile komünisti ile ve her tiple hemhal olma durumunda.

Efendi Türkiye’de açlar varmış diyor?

Somali’ye neden yardım ediliyormuş?

Geçmişte kendini Turancı ifade edenle enternasyonalist görenler kol kola.

İcraatta her ikisi içe kapanık.

Ne turan ne de enternasyonal kaldı.

Varsa yoksa fesat ve iyilikleri engelleme.

Yapmayın baylar.

Sizde birazcık “Allah sevgisi, korkusu, insani özellik ve değer” kaldıysa utanın.

Günlerce bir damla su ve bir lokma yiyecek bulamayanlara elinizi uzatınız. Gönüllerinizi açınız. Lokmalarınızı paylaşınız.

Bunu başaramıyorsanız bari sununuz.

Sizi adam sansınlar.

Selam ve Sabırla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?