10 Ekim 2011 Pazartesi

Göz Yaşı ve Anayasa

Göz Yaşı ve Anayasa

Veysi ERKEN

“Her nefis ölümü tadacaktır” ilahi emre iman ve itaat etmiş kullarız. Bu bağlamda Recep Tayyip Erdğan’ın benden bir farkı yoktur.

O bir evlat olarak annesinin vefatına üzülmüştür.

Bizler de üzüldük.

Rabbim rahmetiyle, mağfiretiyle muamele etsin.

Ben cenaze anındaki samimi gözyaşını görünce bu konuya temas etme ihtiyacını hissettim.

Evet, Recep Tayyip Erdoğan samimi olarak gözyaşını tutamadı.

İhtiyar olsa da o bir evlat.

Annesinin çocuğu ve kuzusu.

Annesinin şefkatini hep hissetmek isteyen bir evlat.

Samimi.

Şeksiz ve şüphesiz bir samimiyet.

Anayasa konusunda da samimi.

Bir yılda yüz anayasa hazırlanır.

Samimi ve doğru bir yaklaşım.

Ama içimizdeki hanfriler hep engel.

Yok, uzlaşma komisyonu, yok bilmem ne çalışması.

Bana göre uzlaşmama komisyonu kuruluyor.

Anayasa çalışması sabote ediliyor.

Ben Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın samimiyetine inanıyorum ve çağrıda bulunuyorum.

Gelin kısa bir anayasa taslağını hazırlatın.

Eminim ki, taslak bir günde hazırlanır.

Mesela Anayasa hukukçusu ve milletvekili Mustafa Şentop bunu bir günde hazırlar.

Halk bunu bir ay tartışsın, eksiği gediği halk tarafından giderilsin ve halk oylamasıyla bu tartışmalar sonlandırılsın.

Artık milletimiz gözyaşı dökmesin.

Bilesiniz ki, halk sizin gibi samimi bir şekilde gözyaşı dökmektedir.

Siz Ananızı Rahmeti rahmana tevdi ettiniz.

Diktatörler, cuntacılar ve oligarşik çete halkın hürriyetini ve değerlerini iblislerine tevdi ettiler.

Geliniz halkın hürriyetinin iadesine zemin hazırlayacak anayasayı bir ayda yürürlüğe koyalım.

İçimizdeki hanfrilerin oyunlarını bozalım ve onları şeytanlarıyla baş başa bırakalım.

Evet…

Merhume Tenzile Erdoğan hanımefendi vuslata erdi. İnşallah makamı Firdevs cennetidir.

Halkın da yurdu huzur mekânı olsun diye anayasa hazırlık komisyonu olmasın, taslak halka sunulsun.

Selam ve sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?