5 Mart 2013 Salı

Kahvehanelerde Kur'an Dersi Verelim



"Kahvehanelerde Kur'an Dersi Verelim"
            Veysi ERKEN

            Bazen oturup günde birkaç yazı yazmak gerekir diye düşünüyorum. Zira günde o kadar hızlı değişiyor ki, takip etmek zorlaşıyor.
            İşte size üç konu.
Kahvehanelerde Kur’an dersi verelim
 yönelik zulümler
Kılıçdaroğlu’nun Hz. Muhammed (s.a.v.) ile ilgili sözleri

Kahvehanelerde Kur'an Dersi Verelim

“Kahvehanelerde Kur’an dersi verelim” teklifi Zonguldak il müftüsüne ait. Canı gönülden tebrik ediyorum.  İl Müftüsü Nuh Korkmaz, kahvehanelerde oturanların oraları sığınma yeri olarak gördüğünü belirterek, "Oraları kıraathane yapalım. Oraları okuma salonu haline getirelim. Kur'an dersi almak isteyenlere Kur'an dersi verelim, bir çığır açmış olalım"   ……… "Kış mevsiminde efendimizin hayat hikâyesini güzel bir şekilde cemaatimize aktaralım. Köy kahvehanelerinde oturan insanlar var. Bunlar oraları sığınma olarak görüyorlar, teselli için ama teselli bulamıyorlar. Oraları kıraathane yapalım. Olduğunuz yerlerdeki, köy, kasaba, mahallelerdeki kahvehane sahipleriyle görüşün, oraları okuma salonu haline getirelim. Kuran dersi almak isteyenlere kuran dersi verelim, bir çığır açmış olalım. İnşallah bu da sizin ebedi hayatınız için güzel bir adım olur." http://www.habervaktim.com/haber/313758/kahvehanelerde-kuran-dersi-verelim.html
Bilindiği üzere İslam hayatın tamamını kuşatır. Bu sebeple teklif hemen hayata geçirilmelidir. Başta bütün müftülükler olmak üzere bütün kurum ve kuruluşlar harekete geçmeli ve insanımıza hak ettiği “değerleri” sahada kazandırmalıdır.

Başörtülülere Zulüm Devam Ediyor

Yıllar geçti elinde gücü bulunduranlar hukuk tanımaz bir şekilde başörtülülere zulmetmeye devam ediyorlar. Bıçak kemiği kesti. Yeter demenin zamanı geldi demiyorum. Başörtülülere zulmedenlerden hesap sorulmalı diyorum. Mesleği, makamı, unvanı ne olursa olsun başörtülülere zulmeden, onlar moda ifade ile ötekileştiren herkesten hesap sorulmalı ve cezalandırılmalıdır. Bu yapılmadığı müddetçe hukukun hâkimiyetinden kimse söz etmemelidir.

En Büyük Devrimci Hz. Muhammed (s.a.v.)

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu en büyük devrimci Hz. Muhammeddir.  Hz. Muhammed insanlığı etkilemiş ve dönüşümü sağlamıştır. Mütedeyyinleri muhafazakâr görmüyorum mealinde ifadeler serdetmiş. Elhak doğru. Bu ifadelerinden dolayı Kemal Kılçdaroğlunu tebrik ediyorum. Bu konuda söylediği her sözü kabul ediyor ve tasdik ediyorum.
Kılıçdaroğlundan bir ricam var. Lütfen bu gerçeği CHP’lilere de anlatınız. Anlatmak yetmez yaşatınız. Ne zaman ki, CHP’liler Hz. Peygamberi (s.a.v.) en büyük devrimci kabul edip izinden giderlerse kazanırlar.
Bilinmelidir ki, yaşamayan yaşatamaz ve halkın gönlünde taht kurup iktidar olamaz.
Yol belli, geliniz en büyük devrimci olan Hz. Peygamberin izinde hayat bulalım.
Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?