11 Eylül 2013 Çarşamba

Öğretmenlere Forma ve Önlük Zorunlu Olsun



Öğretmenlere Forma ve Önlük Zorunlu Olsun

Veysi ERKEN

            16 Eylül günü ilkokul, ortaokul ve Lise öğrencileri okullarına başlayacaklar. Yeni bir öğretim yılı başlıyor.
Hala bazı öğretmenlerimizin zihninde zorunlu kıyafet kavramı var.
Öğrenciler forma ve önlük giymelilermiş.
Sanki elbiseler bilgi sahibi olacak.
Forma ve önlük madem bu kadar gereklidir.
Bu zorunluluğu savunan öğretmenlerimiz öğrencilerine örnek olmalıdır.
İlk önce kendileri önlük ve forma giymeliler.
Formayı ve önlüğü zorunlu olarak gören öğretmenlere önlük ve forma zorunlu hale getirilmelidir.
Bu zorunluluk sadece yönetmelikle değil kanunla getirilmelidir.
Formacı ve formatlamacı öğretmenlere önlüklerin çok yakışacağını düşünüyorum.
Özellikle özgürlükçü olduğunu beyan ederek forma ve önlüğü, bir başka deyişle zorunlu kıyafeti savunarak tezat tavır sergileyen öğretmenlerin bu tavırlarıyla öğrencilerine model olacakları kesindir(!).
Velhasıl hem lafı hem de yazıyı uzatmaya gerek yok.
Önlüklü ve formalı öğretmenlere hoş geldiniz, yeni öğretim yılınız hayırlı olsun diyorum.
Selam ve Sabırla…

1 yorum:

  1. Yazarın fikirlerine katılıyorum. İnsanlara zorla forma giydirmek ahlaka ve sosyal hayattaki gelişmelere aykırıdır. Yobazlığım simgesini savunanlara bu kıyafetleri zorunlu hale getirmek gerekir. Hayri Üstün

    YanıtlaSil

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?