26 Ocak 2015 Pazartesi

Kamu Yönetimi Reformu



            Kamu Yönetimi Reformu

Veysi ERKEN

            Kamu yönetimi reformu ile ilgili daha önce de yazdım.
            Reformun yapılabileceğini zannetmiyorum.
            Özellikle Bürokrasi iyi bir takozdur.
            Samimiyetle bu konu ele alınacaksa hazırlık bürokrasinin dışında yapılmalıdır.
            İlave olarak Kamu Yönetimi reformu bir bütün olarak alınmalıdır.
            Yapılacak reformun dört ayağı vardır.
            Yasama, yürütme, yargı ve denetim.
            Reform bu alanların tamamını kapsarsa reform olur.
            Yasama
            Yürütme
            Yargı
            Denetim mekanizmaları seçimle oluşturulmalıdır.
            Mevcut yönetim arzu ederse bununla ilgili bilgilendirmede bulunabilirim.
            Her şeye rağmen umutlu olmak isterim.
            Ama görünen manzara buna el vermiyor.
            Umarım ki, samimi yapı bulunur.
            Selam ve Sabırla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?