29 Eylül 2015 Salı

Ilgaz Tüneli



Ilgaz Tüneli
Veysi ERKEN
            Ulaşım ve iletişim bir ülkenin, şehrin veya beldenin hayat damarlarındandır. Yol ve tünel konusunda mesafe alındı.
            Gelişmeler güzel olmakla birlikte engellemelerin de olduğunu düşünüyorum.
            Bu konuyu birkaç defa gündeme getirdim. Karayolları genele müdürlüğüne açık çağrıda bulundum.
            Projelendirmeden yatırıma kadar gecikmelerin varsa makul sebebini sordum.
            Zaman zaman sormaya devam edeceğim.
            Bana kalırsa 2023 hedeflerine uygun yatırım aşamasına gelmiş bütün projeler ihale edilmelidir.
            Gecikmeler asgariye indirilmelidir.
            Kastamonu- İnebolu yolu ve tünelleri derhal ihale edilmelidir.
            Kastamonu’nun dışa açılımı kolaylaştırılmalı. Kastamonu- Karabük ve Kastamonu- Ankara aksı bitirilmelidir.
            Kastamonu- Ankara yolunun en önemli kısmı İLGAZ TÜNELİDİR. Ilgaz tüneli inşaatında gecikme vardır.
            Proje 2014’ün Kasım ayının ilk haftasında bitirilmesi ön görülmüş. 2015’in sonuna geliyoruz. ILGAZ TÜNELİ henüz açılmış değil. Açıklamalara bakılırsa bu yıl da bitmeyecek.
            Bütün yetkililere sesleniyorum.
            Sayın Cumhurbaşkanı, Başbakan, Bakan, Vali ve ilgili şirket yetkilileri bu proje bir an bitirilmelidir. Seçimden önce tünelde ışık görünmelidir. Kazı işleminin bittiğinin müjdesini istiyoruz.
            Engelleri aşmanın yollarından birisi rehavete kapılmamaktır.
            Umarım ki, ilgililer, yetkililer ve vekil olmak isteyenler sesimizi duyar ve ILGAZ TÜNELİ ile ilgili makul ve sevindirici bilgiler verirler.
            Her ne kadar yerli ve milli zannedilenlerden ses çıkmasa da biz ilgi bekliyoruz.
            İnanıyorum ki, yerli ve milli olanların hayalleri büyüktür.
            Türkiye’yi dünyanın liderliğine taşıyacak kadar büyüktür.
            Unutulmamalıdır ki, “hayali olmayanın hakikati yoktur”
            ILGAZ TÜNELİ hayalden HAKİKATE dönüşmelidir. Hem de bu yıl içinde.
            Selam ve Sabırla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?