10 Şubat 2017 Cuma

EVET



EVET

Veysi ERKEN

            Anayasada yapılmak istenen değişiklik teklifi meclisten geçtikten hemen sonra “EVET” yönünde rey kullanacağımı açıkladım.
            Bugün teklif Cumhurbaşkanı tarafından onaylandı ve referandum süreci başladı.
            Görüşümü tekrar ediyorum.
            EVET diyorum.
            Elbette ki, EVET derken “müzmin” muhalifler gibi davranmıyorum.
            EVET derken gerekçemi ifade ettim.
            Daha önce ifade ettiğim gibi benim kanaatim Anayasanın tamamen değiştirilmesi yönündedir. Mevcut Anayasa Türkiye’nin gelişmesi önünde bir engeldir.
            Yapılmak istenen değişiklikler sadece mevcut durumdan daha iyidir.
            Bu değişikliği müzmin muhaliflerle de konuştum.
            Maalesef müzmin muhalifler şahısların düşmanlığı üzerinde muhaliflik yapıyorlar.
            Kendini MHP’li olarak ifade edip muhalif olanlara sorduğumuzda tek gerekçe olarak Bahçeli’nin EVET’ini gösteriyorlar.
            Yani bu muhaliflerin haklı hiçbir gerekçesi yok.
            Bu arkadaşlara bir tek tavsiyem şudur.
            Lütfen aklınızı kullanın.
            Mevcut Anayasa metnini ve değişiklik teklifini okuyun, okutun ve ahlaki olarak mukayese ederek kararınızı verin.
            Böyle yaklaşırsanız ülkünüzün gereğini yapmış olursunuz.
            Bilesiniz ki, Şahıslar üzerinde yürütülen propagandanın ahlakiliği olmadığı gibi ülkeye de faydası yoktur.
            MHP’li muhaliflere diyeceğim diğer husus şudur.
            Her unsuru ve parçasıyla Siyonist haçlı zihniyetinin maşası olanların algı operasyonunun parçası olmayın.
            Biliyorsunuz.
            RECEP TAYYİP ERDOĞAN’IN şahsı esas alınarak ülkeye ve ülkenin insanına düşmanlık yapılıyor. Bütün taşeron ve maşa örgütler ERDOĞAN düşmanlığında birleştirildi. Hepsi aynı şeyi terennüm ediyorlar. Partileri yönetenlerin bir kısmı da bunların kuyruğuna takılmış.
            Kısaca Anayasa değişikliği teklifine karşı duruş sergilemeye çalışanlar “diktatör” ifadesini manşete çıkararak ülkeye ihanetlerini sürdürüyorlar.
            Değişikliği ahlaklıca gündeme getirmiyorlar. Zaten bunların ahlak derdi yok. Varsa yoksa işleri iftira, yalan, talan, hırsızlık ve yabancılara kölelik.
            Bu kurguya MHP’lilerin, BBP’lilerin, Saadet’lilerin, CHP’lilerin ve kısaca bu ülkeyi ve bu ülkenin bütün sevenlerinin düşmeyeceğini düşünüyorum ve inanıyorum.
            Müzmin muhaliflerin tümüne sesleniyorum ve tekrar ediyorum.
            Değişiklik teklifi mevcuttan iyidir.
            EVET diyelim ki, belki daha iyisine ulaşırız.
            EVET yeni bir başlangıca yol açacak diye ümit ediyorum.
            Bizler ümitvar olmak durumundayız.
            Çünkü cenabı Allah “vela teknatu”diyor.
            Ümidinizi kaybetmeyin diyor cenabı Allah..
            Ülkemiz, ülkemizin insanları ve gönül coğrafyamız için ümidimizi kaybetmeden EVET diyorum.
            Sizler de "EVET"inizle Siyonist haçlı zihniyetinin uşaklığını yapan algı operasyoncularının oyunu bozunuz.
            Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?