11 Mart 2017 Cumartesi

Okumadan Karşı Çıkmak



Okumadan Karşı Çıkmak

Veysi ERKEN

Uğur Mumcu “Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz” derdi. Doğru bir ifadedir. Bahçelinin ifadesiyle hayırsızlara bakıyorum. Mübarekler bilgiye hiç yanaşmadan fikir beyan ediyorlar.
Defalarca yazdım.
Ve
Sordum.
Neye karşı çıkıyorsunuz.
Metinleri okudunuz mu?
Cevap yok.
Teklifiniz var mı?
Cevap yok.
Peki, bu sefer soruyu tersinden sorayım.
Hayırcıları araştırıyor musunuz?
Bunu samimi soruyorum.
Bütün terör örgütleri neden “hayır” diye haykırıyor.
Almanya’sından Avusturya’sına, Hollanda’sından Fransa’sına kadar haçlı ülkeleri neden “hayır” için çırpınıyor.
Hayırsızlara soruyorum.
Neden bu soruları kendinize sormuyorsunuz.
Anladık.
Okumanız ve yazmanız yok.
Hiç mi medyayı takip etmiyorsunuz.
Acaba “hayır”da ittifak eden örgüt ve ülkeler neden EVET’ten korkuyorlar.
Geliniz bu sorular kendinize sorunuz.
Bu soruları kendinize sormadan sandık başına gidip o ülkelerin safında yer almanız sizin hayırsızlığınızın delili olacak ve vicdanınızda bir ukde oluşturacaktır.
Geliniz akl-ı selim ve hissi selim ile hareket edelim.
Yol varken okuyalım ve mukayese edelim.
Tavrımız ve tutumumuz ülkemizden yana olsun.
Bir önceki yazımda da belirttim.
Teklifi olmayanı bu millet tasfiye edecek biiznillah.
Teklifi olmayanlar bugün hayırda birleşmiş.
Bir önceki yazımda teklifi olmayanlarla ilgili bilginin linkini belirttim.
Size sorduğum gibi siz de sorunuz.
Kılıçdaroğluna sorunuz.
Neden teklifiniz olmadı.
Size açık davet yapılmış.
Kendi teklifinizi getirin onu da milletin iradesine ve oyuna sunalım denilmiş.
Hiç mi görüşünüz yoktu.
Görüşünüz yoksa ülkenin yönetimine nasıl talip olacaksınız.
Geliniz ve haykırınız.
Bilginiz yoksa fikriniz de yoktur deyiniz.
Hâsılı kelam “ya yol aç, ya yol bul ya da yoldan çekil” demenin zamanıdır.
Bütün akl-ı selim ve hissi selim sahiplerine sesleniyorum.
Partiniz ve görüşünüz ne olursa olsun takoz olmayın. Geç de olsa büyük birlikliler gibi tavır sergileyiniz.
Aksi takdirde “yumuşak hayır”cılar dâhil takoz olanlar hayırsızlıkla yâd edilecektir.
Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?