20 Ocak 2019 Pazar

Sayın Vekil, Sayın Sendikacı 4200 Ek Gösterge Vaadini ve Köle Çalıştırma Düzenini Değiştireyi Unutma


Sayın Vekil, Sayın Sendikacı 4200 Ek Gösterge Vaadini ve Köle Çalıştırma Düzenini Değiştireyi Unutma

                                   NOT: Yazıyı okuyanlardan ricam yazıyı ilgililere iletmeleridir

Veysi ERKEN

            Sayın vekiller, Sayın Sendikacılar
            Partiniz ve sendikanız beni ilgilendirmez.
            Hangi sendika yöneticisi olursanız olun, hangi parti üyesi olursanız olun bu konu ile ilgilenmiyorsanız vebal altındasınız.
            Herhalde biliyorsunuz, bilmiyorsanız bu yazıyı okuduktan sonra öğrenmiş oluyorsunuz.
            MHP’nin iktidar ortağı olduğu dönemde üniversite personeli ile ilgili kararname ile düzenleme yapılmış ve o dönemde Yrd. Doçentler mağdur edilmiş idi.
            O dönem de Devlet Bahçeli bu mağduriyetin giderileceğini ve yrd. Doçentlere 4200 ek göstergenin verileceğini taahhüt etmiş idi.
            İktidar ve iktidarlar değişti 4200 ek gösterge verileceğine birde unvanları gasp edildi, çalışma şartları daha da kötüleştirildi.
            Geçen sene Yrd. Doçentlik kaldırılacak diyen Cumhurbaşkanının sözü hiçe çıkarılarak kölelik rejimi pekiştirildi.
            Dr. Öğretim üyeliği statüsü ile adeta kölelik rejimi oluşturuldu.
            Üniversitede demiyorum.
            Kamu personel istihdamında eşi benzeri olmayan bir uygulama ile öğretim üyeleri perişan edilmiştir. Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi, Uzman, Okutman, Doçent ve Prof statüsü bir kenara dr. Öğretim üyeliği bir kenara.
            Lütfen vekil veya sendikacı olarak bu konuyu inceleyin, garabeti anlayın ve çözüme katkı sağlayın.
            Bunu incelemeyen Eğitim Birsen, Türk Eğitim Sen ve diğer sendikalarla, özellikle AK Parti ve MHP’li vekiller birinci derecede vebal altındadır.
            Tabii ki, diğer partileri de ayırmıyorum.
            Haydi, vekiller ve sendikacılar.
            Seçimden önce 4200 ek gösterge ve dr. Öğretim üyelerinin istihdam konusunu çözünüz.
            3600 ek gösterge isteklerinin gündeme taşındığı bu iklimde bu mağduriyeti gideriniz. Yoksa vebalin altından kalkamazsınız.
            Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?