25 Nisan 2011 Pazartesi

Başörtüsü Milletin Egemenlik Devletin

Başörtüsü Milletin Egemenlik Devletin

Veysi ERKEN

Dün Taraf gazetesinin sür manşetini bütün gazetelerde görmek isterdim. Taraf “Başörtüsü Milletin Egemenlik Devletin” sür manşetiyle çıktı.

İslami hassasiyeti olduğu zannedilen basın bunu görmedi.

Herhalde onlar Ali Bulaç gibi düşünüyorlar.

Evet…

Milletin egemenliğinin temsil edildiği varsayılan meclisten örtüsü yüzünden kovulan bir bayanın dramını başa çekti Taraf.

İşte bu zulüm ortamında partiler seçim çalışmalarını yapıyorlar.

Bol keseden vaatlerde bulunuyorlar.

Ben bu vaatlerin veya başarısızlıkların hiçbirisini kaale almıyorum. Ne Bahçeli’nin balyozcuları, Ne Kılıçdaroğlu’nun Ergenekoncuları, ne Erdoğan’ın bazı uzantıları, ne de bağımsız aday adı altında aday yapılanları kale almıyorum.

Zaten başka bir şey beklenmez bunlardan.

Ben hepsinden biraz samimiyet bekliyorum.

Biraz samimiyet.

Erdoğan’a, Kılıçdaroğlu’na, Bahçeli’ye ve bağımsızları temsil eden Demirtaş’a sesleniyorum.

Neredeyse yarım yüzyıldır süren başörtüsü zulmünü hayatın bütün alanlarında bitirmeyi vaat ediyor musunuz?

Meclise sembolik olarak başörtülü girmeyi düşünüyor musunuz?

Veya AK Partiden Nimet Çubukçu, MHP’den Zuhal Cafoğlu, CHP’den Bihlun Tamaylıgil, Bağımsızlardan Aysel Tuğluk sembolik olarak bu konu temelli çözülene kadar meclise başörtülü ve kol kola girmeyi dener mi?

Parti başkanlarının tamamına sesleniyorum.

Bize boş vaatlerde bulunmayın.

Yaptıklarınız yapacaklarınızın göstergesidir.

Hepinizin icraatlarını biliyoruz.

Artık bu ülkede kadınlara hayatın her alanında örtüleriyle var olabilmenin yolları açılmalı.

Bunu seçim meydanlarında göstermeyen, adaylarını sembolik olarak da olsa örtülü bir şekilde meydanlara çıkarmayan partiler samimi değildir.

Yeter artık.

Biz bu konuyu yazmaktan bıktık.

Artık bu zulüm ve vahşet bitmelidir.

Başörtüsü milletin olduğu gibi, egemenlik de milletin olmalıdır.

Yeter söz ve karar milletin.

Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?