7 Aralık 2015 Pazartesi

Kastamonululara Acil Yardım Çağrısı



Kastamonululara Acil Yardım Çağrısı

Veysi ERKEN

İnsanlık tarihi pek çok vahşete tanıklık etmiştir.
            George Bush haçlı seferi başladı ifadesinden sonra Afganistan’dan Sudan’a, Yemen’den Çeçenistan’a ve ötelere kadar gönül coğrafyamızı yakan yıkan vahşetler yaşatılmıştır.
            Bu vahşet ve saldırılarda esas hedef Türkiye seçilmiş ve etrafı saldırılarla kuşatılmıştır.
            Bugün yıkım ve vahşet değişik ülkelerin marifetiyle sürdürülmektedir. Sınırımızın dibine kadar yaklaşmıştır.
            Saldırı ve vahşete maruz kalan kardeşlerimize bir nebze de olsa yardım ulaştırmak insanlığımızın ve inancımızın gereğidir.
            Şimdi ENSAR olmak gerekir.
            Bu şuurla Kastamonu Üniversitesi bir yardım kampanyası başlatmıştır.
            Bu kampanyaya başta vali Şehmus Günaydın, belediye başkanı Tahsin Babaş ve Kastamonu’daki bütün sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri sahip çıkar, Kastamonuluları teşvik eder ve yüzlerce kamyonluk yardım mazlum ve mağdurlara ulaştırılır. Yardımlarınızı üniversitedeki birimlerin SEKRETERLİKLERİNE ulaştırabilirsiniz.
            Gün Ensar olma günüdür.
            İşte üniversitenin çağrısı.
“Kastamonu Üniversitesi (KÜ) Suriye'de yaşanan iç çatışmalar sebebiyle zor şartlarda hayatta kalmaya çalışan, soğuk kış şartlarında yaşam mücadelesi veren Türkmen kardeşlerimize destek olmak için yardım kampanyası başlatmıştır. Konuyla ilgili KÜ Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verilmiştir:
“Düzenlediğimiz kampanyayla siyasi kriz ve iç savaşın mağdur ettiği Türkmen kardeşlerimizin yardımına koşmayı, beslenme ve sağlık alanındaki insani ihtiyaçlarını gidermeyi, hüzünlerini paylaşmayı ve acil ihtiyaç duydukları insani malzemeleri ulaştırmayı hedefliyoruz. Bu iyilik ve yardım hareketine yardımsever Üniversite çalışanlarımızın ve Kastamonuluların katılımını ve desteğini bekliyoruz. Bu konuda göstereceğimiz duyarlılığımızı çevremizdekilere de duyurmamız ihtiyaç sahibi kardeşlerimize daha fazla yardım yapılmasını sağlayacaktır. Yardım için konserve, bebek maması, bebek bezi, kuru gıda, su, battaniye, giyim vb. malzemeler 11 Aralık Cuma gününe kadar kabul edilecektir. Gerekli izinler alındığında yardımlar Üniversitemiz temsilcileri tarafından Türkmenlere bizzat teslim edilecektir. Yardım organizasyonu ilgili Üniversitemiz Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (TÖMER) öğretim elemanı Orhan Akbulut görevlendirilmiştir. Yardımlarınızı Üniversitemizin bütün birimlerine teslim edebilirsiniz.”
            Unutmayalım ki, inanıyorsak yaptığımız yardımlar bize yüzlerce misli ile geri dönecek.
            HUHUUU KASTAMONULAR DUYUYOR MUSUNUZ?
            Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?