12 Kasım 2020 Perşembe

Muhalefet Joe Biden'e ne cevap verecek

 

Muhalefet Joe Biden'e ne cevap verecek

 Veysi Erken

         Merak ediyorum.

          Ve daha önce sordum.Jeo Biden "Erdoğan'ı devirmek için muhalefete destek vermeliyiz"

dediğinde cevap vermediniz.

            Şimdi seçilmiş.

            Herhalde başkan Erdoğan'ı devirmeye çalışacak.

            Sizler sessiz kaldığınıza göre onunla işbirliğine gidecek misiniz?

            Bütün muhalif olduğunu beyan edenlere soruyorum. CHP'lilere, hdp'lilere, iyi partililere, saadetçilere, gelecekçilere, devacılara ve bütün muhalif partililere soruyorum.

            Bidenin yardımını kabul mü, red mi ediyorsunuz.

            Bu ülkenin insanı olan hiç bir kimse iktidar olmak için veya mevcut iktidarı devirmek için Biden ve benzerleriyle işbirliği yapmaz, yardım almaz.

            Bunu kabul edenler ancak ülkenin hainleridir.

            Muhalefet Bidenin bu açıklamasını şiddetle, açıklıkla reddetmeli ve tel'in etmelidir.

             Aksi takdirde zan altında kalmaktan kurtulamazlar.

            Sükut ikrardandır demiş atalarımız. Şimdi sükut zamanı değil, red ve telin zamanıdır.

            Umarım ki, Kılıçdaroğlu gibi dostlarınızı gizlemezsiniz.

            Daha önce Kılıçdaroğlu dostlarımızla İktidar olacağız dediğinde sormuştum.

            Dostlarınız kimler.

 Açıklayınız.

            Ses seda yok.

            Yazının linki burada isteyen okur.

http://veysierken.blogspot.com/2020/07/chpnin-dostlar-kim-ve-parti-meclisi.html?m=1

            Muhalefete sesleniyorum.

            Hepsine birden.

            Ölü taklidi yapmayın ve biden dostunuz değilse telin ediniz.

             Selam ve sabırla...08.11.2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?