10 Ağustos 2014 Pazar

Devran Dönüyor



Devran Dönüyor

Veysi ERKEN

            İslam coğrafyası kan revan.
            Siyonist haçlı saldırıları her yerdedir.
            Gazze’den Arakan’a
            Kahire’den Türkistan’a saldırılar hız kesmiyor.
            Saldırılar, katliamlar, yıkıp yakmalar hep İslam coğrafyasında.
            Siyonist haçlılar önce taşeron örgütler oluşturuyor, onlara katliamlar yaptırıyor sonra bunları bahane ederek İslam coğrafyasına çullanıyor.
            İslam coğrafyasının her metre karesinde aynı senaryo oyunlaştırılıyor.
            Sonuç
            Sonuç ortada.
Sonuç kan, gözyaşı ve sefalet.
Siyonist haçlı ruhu kan, gözyaşı ve sefaleti arttırmak için başa yöneliyor.
Başı koparmak istiyor.
Bu coğrafyanın başı Türkiye’dir.
Siyonist haçlıların hedefi baştır, Türkiye’dir.
Siyonist haçlıların emellerini anlıyorum.
Bu konuda zorlanmıyorum.
Zorlandığım konu başka.
Derviş kılıklılar.
Derviş kılığına girmiş maşalar ve avcılar.
Bunları anlayamıyorum.
Anlayamıyorum dediğime bakmayın.
Esasında ben bunları anlıyorum ve fark ediyorum.
Ben tıynetlerinden, höykürmelerinden, beddualarından ve yazılarından anlıyorum bunları.
Bunları halka anlatmakta zorlanıyorum.
Kartel medyasına eklemlenmiş zimmetlileri anlatmakta zorlanıyorum.
Evet zimmetliler.
Allah’ı değil başkalarını dinleyen servisçiler ve zimmetliler.
Emellerini Siyonist haçlılarla tevhit etmişler molozlar anlamıyor.
Hâlbuki bunları anlamak hiç de zor değil.
Simalarından, duruşlarından ve yazılarından hemen anlaşılıyorlar.
Tabii ki, anlamak isteyenler için.
Ülke için olabilecek her olumsuzluk için duydukları sevinçten anlarsınız.
Bu uğursuz sevinç yazılarına, duruşlarına, haber aktarışlarına yansıyor.
Evet, her şeye rağmen devran dönüyor.
Emellerini Siyonistlerle tevhit edenler deşifre oluyor.
Zor da olsa tıynetleri anlaşılıyor.
Çevirdikleri dolaplar anlaşılıyor.
Hani “birbirine karıştı ablarla dolaplar, ablar galip gelince döndü dolaplar” deniliyor ya artık abları kesiliyor ve Siyonist haçlılar için döndürdükleri dolapları ortadan kalkıyor.
Selam ve Sabırla. 10.08.14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?