23 Mart 2016 Çarşamba

Yine Anayasa Konusu



       Yine Anayasa Konusu

Veysi ERKEN

            Yılların kaybına rağmen partilerin bir kısmı ile Cumhurbaşkanı dediğim noktaya gelmeye başladı.
            Yıllardır yazıyorum.
            Anayasanın değişmesini isteyenler samimi olmalıdır diyorum.
            Samimiyet teklif hazırlamakla başlar.
            Teklifini metin halinde sunmayanların samimiyetinden hep şüphe duymuşumdur.
            Yılların tecrübesiyle yanılmadığımı düşünüyorum.
            Umarım ki, en kısa zamanda başta Cumhurbaşkanı olmak üzere siyasi partilerin yöneticileri Anayasa tasarılarını açıklarlar.
            Bilinen husus metin varsa tartışılır.
            Eleştirilir ve geliştirilir.
                        1982’den beri bu millet oyalanıyor.
            Anayasanın bu millete dar geldiği ifade ediliyor. İfade edenler ise metin ortaya koymuyor. Millet artık işin farkında.
            Tasarı ortaya koymayanlar bilinmelidir ki, statükonun(mevcut durum) devamının tarafıdırlar.
            Artık yeter diyorum.
            Yetkili kabul edilen herkese sesleniyorum.
            Tekliflerinizi ortaya koyunuz ve bir ay içinde Anayasa değişikliğini gerçekleştiriniz.
            Aksi takdirde şer güçler gündemi belirlemeye ve terörü azdırmaya devam eder.
            Selam ve Sabırla...

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?