25 Aralık 2019 Çarşamba

Cahillerden Yüz Çevirmek


Cahillerden Yüz Çevirmek

Veysi Erken

            Toplumun ahlaki değerleri tamamen çökertilmiş. Bundan Yönetime talip olanların etkilenmemesi mümkün mü?
            Özellikle geçmişte beraber yol arkadaşlığı yaptığımız insanların ne kadar değiştiğini ve ahlaki olmayan yapıya teşne olduklarını gördükçe üzülüyorum.
            Hatta şu soruyu soramadan edemiyorum.
            Acaba eskiden de böyleler miydi? Bizi de yıllarca kandırdılar mı?
            Evet, aziz dostlar.
            Ben bu sorulara cevap arıyorum.
            Bir parti başkanı çıkıyor ve diyor ki gerekirse vekillerimden bir başka partiye 20 vekilimi veririm.
            Eski yol arkadaşları sus pus.
            Yahu bizim irademiz yok mu? Demiyorlar.
            Sadece bu mu? Başkalarını yolsuzlukla, hırsızlıkla suçlayıp adaletle ahlakla yönetime talip olanların icraatlarını görmezlikten geliyorlar. ( Her konuda sorumsuzluğu reddeden bir kişi olarak yönetimde bulunan herkesin yapıp ettiklerinin denetlenmesi, sorgulanması ve varsa hırsızlığından, yolsuzluğundan, ittikabındam vs. işlerinden cezalandırılmasından taraf olduğumu yüzlerce defa ifade ettim ve ediyorum. Yönetimde bulunanlar için dokunulmazlık ve eylemleri için zaman aşımı asla olmamalıdır)
            Aynı yol arkadaşları ilgezdinin rezidansını, kılıçdaroğlunun kızının dairesini, Ekremin inşaatlarını, Balıkesir’deki varlıklarının nasıl elde edildiğini, irtikâpla suçlanan başkanlarını görmezlikten geliyorlar.
            Esasında görmezlikten gelmiyorlar tersine savunuyorlar.
            Dün bunları dürüst biliyorduk.
            Heyhat.
            Dost bildiklerimiz girdikleri kabın şeklini aldılar. Onlarla aynileştiler.
            Şahsen ben eski yol arkadaşlarımızı kale almıyorum. Ülkemizin hayrına olabilecek bir eylemde veya fikirde olabileceklerini düşünmüyorum. Zira bir parti olmayan zihniyetle aynileştiler. Yıllar önce “malum zihniyeti” şöyle tasvir etmiştim. İstediğiniz gibi anlayabilirsiniz.
Nisan Ayının başından beri dostlar CHP hakkında neden yazı yazmadığımı sorup duruyorlar.
         C H P harflerini aynı anda duymak istemediğimden olsa gerek. Çocukluğumdan beri duyduğum şey CHP’nin bu ülkeye ve bu topraklarda yaşayanlara faydası dokunmadığıdır.
        Bırakınız faydası zararını hep birlikte yaşamışızdır. Esasında CHP parti değildir. Dolayısıyla başka yönleriyle yazı konusu yapılmalıdır bence.
       Yetmişli yılları yaşayanlar bilir. “Halka rağmen…….” zihniyetinde olan CHP’nin dönemi kan, şiddet, kıtlık ve yokluk dönemidir.
       Baykal’ın Bakanlığı dönemindeki kuyruklar kilometreleri buluyordu. Tüp alma sırası karışmasın diye tüpler birbirine zincirleniyordu. Bir paket margarin yağ için torpil aranıyordu. Şimdi ne değişti de CHP hakkında yazı yazayım. Yeni projeleri mi var? Halın değerlerini mi yaşamaya başladı?
       Yok, öyle bir şey.
       Eh Nisan’da CHP’li yöneticiler bir araya geldi ve değişmez şef Baykal’ı koltuğunda muhafaza etti
       Faydası ne?
       CHP’li yöneticilerin bilgisi mi artacak? Ülke insanının hayrına bir teklifleri mi olacak? Özgürlüklere katkıları mı olacaklar? Elbette ki hayır?
      CHP yöneticilerinin son demeçlerine bakın yeter.
      Her şey ayan beyan. İl başkanı sıfatını taşıyan biri Peygamberimize saygısızlık ediyor. Öteki İslam faşizmden bahsedecek kadar cehaletini sergiliyor. Elçilik görevinde de bulunmuş zat, örtüyü Nazi gömleklerine benzetiyor. Kimi kökü dışarıda olan gayrı İslamî tarikatların mensubu kimi intihalci. Size soruyorum aziz dostlar? CHP’nin nesini yazayım?
      Halk’tan kopukluğunu mu yoksa yabancı değerlerle meşbuluğunu mu? Bana yol gösterirseniz sevinirim. İstediniz.
      İşte yazdım. Sesimi belki bu coğrafyanın saf ve temiz insanlarına duyururum.    Değerli dostlar katkı sağlayınız.
     Sizin marifetinizle Anadolu’nun saf ve temiz
CHP’lilerine sesleniyorum. Partinizi terk ediniz ve partinizi kapatınız. Zira partinizin yöneticilerinin bu ülkeye bir faydası yok. Faydalı olmak istiyorlarsa partiyi fesh etsinler, onlara telkinde bulununuz.
 Kestirme çıkış yolu budur.
 CHP hakkında yazı yazmamı isteyen dostlara diyorum ki, cahillerden yüz çevirelim. Zira Cenabı Allah:
     “ Onları doğru yola çağırmış olsanız işitmezler. Ve onları sana bakar görürsün, oysa onlar görmezler. (Resulüm!) Sen af yolunu tut, iyiliği emret ve cahillerden yüz çevir. A’raf 198-199” diye buyuruyor.
     Ben cahillerden yüz çevirdim.
     Sizi bilemem.
     Selam ve Sabırla… 05.05.2008.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?