22 Ağustos 2020 Cumartesi

Joe Biden'in Açıklamasına Karşı Tutum Ne Olmalıdır

 

Joe Biden'in Açıklamasına Karşı Tutum Ne Olmalıdır

 

Veysi Erken

 

   İçtimai hayatımızı tanzim eden  malûm merkezler vardır.

   Dilimize yerleştirdikleri kavramlar arasında "aktif İyilik" ve "aktif kötülük" bulunmaktadır.

    Aktif kötülük üretim merkezlerinin birinin içinde bulunan Joe Biden ülkemizde muhalefeti nasıl kullanacaklarını ifade eden bir konuşma yapmış. Ortak olarak muhalefetten bahsetmiş. Tabii ki, ortak kötülük merkezi sadece ülkemize kötülük üretmiyor, bütün dünyaya kötülük etme peşinde.

   Haberimiz olunca hemen tepkimizi ortaya koyduk ve muhalefetten aynı tavrı bekledik. Çünkü onlardan bahsediliyordu.    Tepkimi ifade eden ve yayınladığım kısa yazım şu idi.

"Lafı uzatmaya gerek yok.

   Bu açıklama Siyonist haçlı zihniyetinin bir açıklamasıdır.

    Özellikle yönetime talip olmak için kurulmuş olan bütün siyasi parti yöneticileri ve mensupları bunu reddetmelidir. Bu zihniyetle asla beraber olmadıklarını açıklamalıdır.

  Sessiz kalanlar o lanetli yapının piyonluğunu yapıyor demektir.

    Bizler canavarca, haydutca, vahşice ülkemize, yönetimimize saldıran herkese karşı son nefesimize kadar mücadele edeceğiz inşallah.

   Dost, düşman bunu böyle bilsin.

    Tayyip Erdoğan'ı sevmeyen, seven herkes biden ve benzerlerine karşı sesini yükseltmekle mükellef durumdadır.

   Bizler her gün fatihayı okuyoruz. Sadece Rabbulaleminden yardım diliyoruz ve ibadet ediyoruz."

   Maalesef içimizdeki aktif kötülük üretenler hemen devreye girdi. Bidene cephe alacaklarına Bidenin ağzıyla konuşmaya başladı.

  Bunun üzerine ve meramımı daha iyi ifade etmek için Nedim Şener'in yazısının linkini paylaştım. 

   O yazının linkini tekrar paylaşıyorum.

https://m.hurriyet.com.tr/yazarlar/nedim-sener/amerikan-mali-muhalefet-nasil-dizayn-edilir-41590355

   Yazı ve paylaşımdan aktif kötülük merkezlerinin piyonları çok rahatsız oldu.

   Tekrar ediyorum. Biden açıklamasında muhalefetin nasıl kullanılacağından bahsediyor.

   Muhalefet bunu reddetmeli, dostları ve kullanışlı olmadığını ortaya koymalıdır.

   Bizler herkesten şunu bekliyoruz.

   İktidarda kim olursa olsun. Dışarıdan olabilecek her müdahaleye ve tertibe karşı iktidarda olanın yanında yer almalıyız.

   Konu Erdoğan konusu değildir.

  Erdoğan'ı sevmeyebilirsiniz, uygulamalarını ve tarzını beyenmeyebilirsiniz.

  Her türlü eleştiri hakkınızı kullanabilirsiniz. İktidar olmak için çaba ve emek harcamalısınız.

   Bunlar tabiidir. Takdire şayandır. Tabii olmayan, aktif kötülük merkezlerine açık tavır almamadır.

    Muhalefet Biden ve benzerlerinin dostu olmadığını ortaya koymalıdır diyorum. Koymuyorsa ortağı veya piyonu olmaya müsait demektir.

   Selâm ve sabırla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?