11 Ocak 2020 Cumartesi

Hacc İbadeti


Hacc İbadeti

Veysi ERKEN

            Hacc kuraları çekildi. İ
İki milyondan fazla kişi Hacc ibadetini ifa etmek için başvuruyor ve en fazla sensen üç bin kişinin gönderilebileceği karar altına alınıyor.
Tabii ki, Türkiye’de yaşıyoruz ve bugünün şartlarını da biliyoruz.
Maalesef Suudi yönetimi ibadet için herkese kapıyı açmıyor. Tedbir almıyor. İbadetin engellenmesinde birinci faktör durumunda olduğunu biliyoruz.
Ben şahsen altıncı kura çekilişinde ibadet için gidebildim.
Yıl 2012.
Aradan sekiz sene geçti.
Kura çekimi daha fazla eziyete dönüştü.
On iki, on üç senedir veya daha fazla yıldır bekleyen var.
Esasında İslam Birliği teşkilatı Hicaz bölgesinin yönetimini dev almalı ve isteyen herkesin rahatlıkla gidebileceği bir vasat hazırlamalıdır diye düşünüyorum.
Bu mümkün değilse kayıt sırasına göre Hacc ibadeti için gidişler sağlanmalıdır.
Özellikle yönetime sesleniyorum.
Pensilvanya şeytanları her konuyu istismar ettiği gibi bu konuyu da ilk günden beri istismar etmeye başladı.
Temel yöntemleri yalan, iftira, itham, inkâr vs. olduğundan maalesef etkili oluyorlar ve zihinleri iğfal ediyorlar.
Bu sene için olan olmuş ve kur’a işi bitmiştir.
2021 için şimdiden hazırlık yapılmalı ve mümkünse sekiz/ dokuz yıldır -veya daha fazla- bekleyenler kurasız bir şekilde ibadetlerini ifa için gönderilmelidir.
Sayın etkili ve yetkililere sesleniyorum.
Duygu tahribatını tamir etmek zordur. Hatta mümkün olmayabilir.
Maalesef ülkemizde duygu tahribatı had safhaya varmıştır.
Bir an önce tedbir alınız ve pensilvanya şeytanlarının tahribatını ortadan kaldırınız.
Lafı uzatmaya gerek yoktur diye düşünüyorum.
Selam ve Sabırla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?