1 Eylül 2021 Çarşamba

Yalan üretim merkezi/ merkezleri

 Yalan üretim merkezi/merkezleri

Veysi ERKEN

Merkezi dışarıda olan bir “yalan üretim merkezi” yıllardır faaliyette. Piyonlarının, uşaklarının, partilerinin, derneklerinin adları veya kendileri değişse de merkezin ve merkezin emriyle gerçekleştirilmek istenen icraatları asla değişmez.

İşleri güçleri Türk- İslam dünyası için olumlu olan her şeyi karalamak, tahfif etmek ve mümkün ise tahrip etmek, olumsuz olanı büyütmek ve hayatı çekilmez hale getirmektir.

Yalan üretim merkezinin başlıca görevi “yalan” üretmektir.

Bunun için;

Yalan,

İftira,

İtham,

İnkâr,

Karartma,

Küçültme,

Tahfif,

Tağyir,

Teşviş yöntemlerini kullanır.

Ortama göre yöntem kullanma onların/ yalan üretme merkezinin vazgeçilmezidir.

Hatta öyle bir yalan uydurun ki, kocaman ve basit olsun ki, halk inansın ve bunu yaysın modundadırlar.

Yalan üretim merkezinin elemanları gazeteci kılıklı, siyasetçi müsveddeleri, yazar bozuntuları, tüccar ve sanayici adlı hırsızları, rol model olarak gösterilen mankenler ve ülkesine hıyanet etmekle görevli bürokratlar taifelerinden ve onlara farkında olmadan tabi olan piyonlardan oluşur.

Türkiye bu “yalan üretim merkezi”niden çok çekmiştir, çekiyor ve behemahal onu bertaraf etmek mecburiyetindedir.

Aksi takdirde tasmalarını ellerinde tutan efendileri ülkemizi ve bütün mazlum ve mağdur coğrafyaları çökertir.

Unutulmamalıdır ki, ülkemiz mazlum ve mağdur coğrafyaların hem “kalbi” hem de “beyni” durumundadır.

Unutulmamalıdır ki, yalan merkezinin elemanlarının tamamına yakını Müslüman adını taşıyan “gayrı Müslim” taifesidir.

Onlar esasında “kin”lerinin ve “din”lerinin gereğini efendilerine hizmet etmekle yerine getiriyorlar.

İnsan kılıklı şeytanlardır.

İslam’la ilgileri olmadığı halde İslam ve Müslüman hakkında konuşurlar, fetva verirler veya verilen fetvaları beğenmeyince vaveylayı koparırlar.

Bunu laf olarak söylemiyorum.

Bakınız ve araştırınız.

Medyadaki yazar bozar takımını inceleyiniz. Bazı siyasi partilerdeki danışman sıfatlı görevlilere bakınız yeter.

İslam ile ilgisi olmadan İslam ile ilgili fetva verenlere bakınız hepsi dönme ve ataları itibarıyla de kendileri gayrı Müslim’dir.

Özellikle medyadaki şeytanlar İslam ile ilgili bir konu gündeme geldi mi hemen feveran ederler ve ne gariptir ki, bazı ahmaklar da onlara arka çıkar. Ahmaklara ve feveran edenlere sorduğumuzda yahu İslam ile bir bağın var mı?

Hemen din “Allah’la kul arasındadır” diye bir yalan ve iftiraya sarılırlar. Bu ahlaksız şerefsiz takımıyla epey mücadelem olmuş ve olmaktadır.

Kur’an anlamında kitap bilmez, yaşayış bakımından sünneti bilmez ve yaşamaz bu taife İslam’ı tahfif ve tağyir için durmadan yalan uydurur. Bilinmelidir ki, ülkemizde İslam hakkında en çok gayrı Müslim olanlar konuşuyor.

Tabii ki, politikacı görünümlü elemanlar da geri durmaz.

Kısaca “yalan üretim merkezi” Türkiye’ye zarar veriyor ve verdikleri zarar gittikçe artıyor.

Dur demek ve içimizi bu ihanet şebekesinden kurtulmanın zamanı geçmiştir.

Tedbir alınmalıdır.

Unutulmamalıdır ki, bunlar, yalan üretim merkezinin elemanları, piyonları ve uşakları örgütleriyle “Türkiye’de muhalefet değil, Türkiye’ye muhalefet”tir.

Merkezleri ve efendileri dışarıdadır.

Kendi iradeleriyle bir şey yazıp söyleyemezler, aday belirleyemezler, parti kuramazlar, yatırım yapamazlar.

Görevleri icabı her olumlu ve güzel olan şeye karşı çıkmak olumsuz gelişmeyi büyütmek ve toplumun inanç, güven ve heyecanını yok etmektir.

İslam dünyasının bütün sevdalılarına sesleniyorum.

Sizi intibaha davet ediyorum.

Yalan üretim merkezini elemanları ve örgütleriyle birlikte ifşa ediniz.

Böyle yapabilirsek yurtta sulh adı altında ülkemizi çökertmeye çalışan şeytanların tuzaklarını, kocaman ve basit yalanlarla toplumun fertlerini birbirine düşman etmek isteyen ahlaksızların oyununu bozmuş oluruz.

Selam ve Sabırla…01.09.2021

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?