22 Nisan 2020 Çarşamba

Bilgi eksikliği mı dediniz?

Bilgi eksikliği mı dediniz?
 
   Veysi erken

   Öğrencilerin yaşadığı manevî kaybı yazınca zihni madeci ilkelerle inşa edilmiş zevat söylediklerimi ve yazdıklarımı anlamazlıktan geliyorlar.
   Değerli dostlar.
   Ülkemizde eğitim faaliyetleri durmuş vaziyettedir.
     Evet.
    Eğitim faaliyetleri durmuş doğrudur. Buna karşı bilgi ve beceri artmıştır.
     Bakınız ülkemiz on dört günde solunum cihazı üretiyor.
   Endüstri meslek liselerinde ve diğer kurumlarda solunum cihazları, hava temizleyici sistemleri, ihalar,sihalar, muharip uçak, ilaç, aşı ve ismini sayamayacağımız kadar çeşitli alet üretebiliyoruz.
   Bir milyon yazılımcı yetiştirme programını başlatabiliyoruz.
    Kısaca insanımız gölge etme başka ihsan istemem dercesine bilgi ediniyor, becerilerini geliştiriyor.
     Eğitim camiasını yönetenler bunu anlamıyor veya anlamazlıktan geliyor.
    Bugün Ziya Selçuk online sınav yapılmayacak, Mayıs ve Haziran aylarına yoğunlaşacağız diyor.
    Yoğunlaşın itirazımız yok.
   Bilgi edinme ve beceri geliştirme faaliyetlerinin önündeki bütün engelleri kaldırın destekleyelim. Hem de hiç bir ücret talep etmeden.
     Ama şu gerçeği unutmayın.
     Bugün eğitim camiası çöküntü yaşamaktadır. İlköğretim yüksek öğretimin son kademesine kadar eğitim ile ilgili olan herkesin halet-i ruhiyesi bozulmuştur.
   Bunun başlıca sebebi belirsizliklerdir.
    Başta sayın cumhurbaşkanımız olmak üzere eğitim camiasında ki bütün karar alıcılara sesleniyorum.
   İçinde bulunduğumuz şartlar muvacehesinde bu dönem için bütün eğitim kademeleri için son sınıf öğrencileri mezun ara sınıf öğrencileri bir üst sınıfa geçmiş kabul edildi diyelim.
    Türkiye'nin hiç bir kaybı olmaz bilakis kazancı olur.
   Halet-i ruhiyesi düzelir.
   45 günde ikibin kişilik hastahane inşa edebilen, on dört günde cihaz üretebilen iki ayda her alanda fabrika kuracak bilgi ve beceriye sahiptir.
   Yeter ki maneviyatını düzeltelim.
   Duzeltemezsek her şeyimizi kaybederiz.
   Kaybetmemek için son sınıf öğrencileri mezun ara sınıf öğrencileri bir üst sınıfa geçti diyelim.
    Selam ve sabırla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?