13 Ocak 2023 Cuma

 1+6 Masanın Adayı Deniz Baykal Olsun

 1+6 Masanın Adayı Deniz Baykal Olsun

Veysi ERKEN

Daha önce aldığım haberlere göre 1 artı altılı masa adayını Haziran ayında açıklayacağı yönünde idi. Bunu yazdım.

http://veysierken.blogspot.com/2023/01/aday-haziranda-acklanacak.html

Bilindiği üzere CHP’li Lütfü Savaş adayımızı iç ve dış güç odakları belirleyecek demişti. Anlaşılan masayı kurduranlar aday üzerinde ittifak kuramamışlar.

CHP ve Meral’in partisinin Amerika, İngiltere ve Almanya’daki arayışları da kâr etmedi.

Aday iç ve dış odaklar tarafından belirleneceğine göre nitelikleri de bellidir. Soros’nun ifadesiyle Türkiye’yi durduracak, Biden’in emri gereğince Türkiye muhalifi olacak, Waşington Post’un ifadesiyle batılı adamların uykularını kaçırmayacak bir aday aranıyor.

Esasında 1 artı masadakilerin hepsi bu bağlamda aday olabilir ama herhalde dışarıdakilerin mutabakatı yok.

Bize danışacak olsalardı ben onlara cevval, yaşça tecrübeli, her gün bir ülkeye gidecek kadar sağlıklı bir adayı tavsiye ederdim.

Bari onlar danışmadan tavsiye edeyim.

Bence en iyi aday Deniz Baykal’dır.

Hepsini temsil edebilecek niteliğe sahiptir.

Bunu nereden biliyorum.

Şuradan biliyorum.

Bilindiği üzere Kılıçdaroğlu Deniz Baykal’ın desteğini almak için ziyaretine gitmiş ve fotoğraf çektirmiştir.

Fotoğrafı tahlil ettiğimizde Deniz Baykal’ın iyi bir aday olacağını düşündüm.

Kılıçdaroğluna itiraz edenler her halde Deniz Baykal’a itiraz etmezler. Kanaatime göre masadakilerin hiç biri Baykal’ın adaylığına itiraz etmez.

Hepsinin büyüğü sayılır.

Zaten yaşça da hepsinden büyüktür, vekillik ve bakanlık tecrübesi vardır.

Geliniz adayınızı haziranda değil şimdi açıklayınız ve adayımız Deniz Baykal’dır değiniz.

Bence toplandığınız yemek masasının en iyi adayı olur Deniz Baykal.

Geç kalmayınız.

Selam ve Sabırla…13.01.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?