9 Mayıs 2023 Salı

Bütün Dostlara, Öğrencilerime ve Herkese Seçim Mektubumdur

 Bütün Dostlara, Öğrencilerime ve Herkese Seçim Mektubumdur

Veysi ERKEN

NOT: Bu mektubu okuyan herkese çağrım şudur. Lütfen tanıdıklarınıza ulaştırın.

Ben Veysi Erken.

Gazi ve Kastamonu üniversitesinde öğretim üyesi olarak görev yaptım. Hayatım boyunca muhtelif dernek ve vakıflarda ve Merhum Muhsin Yazıcıoğlu ile birlikte MKYK üyesi ve YİK Başkanı olarak görev yaptım.

14 Mayıs seçimi yüzyılın seçimi olacak. Tercihimizi ya İZZETTEN ya zilletten yana koyacağız.

Bu seçim Türkiye sevdalıları ile Türkiye’ye muhalefet edenler arasında olacaktır.

Bir tarafta Biden’lerin, Soros’ların, Bolton’ların tanzim ettiği yapı öbür tarafta İ’lay-ı Kelimetullah diyen anlayış.

Ben tercihimi İzzet’ten ve Türkiye’den yana belirledim.

Cumhur ittifakını ve Cumhurbaşkanlığı seçiminde Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı destekliyorum.

Bu yazımı okuyan bütün dostlarımı, geçmişte derslerine girdiğim öğrencilerimi, beni tanıyan, yazılarımı okuyan, beni seven herkesi Türkiye sevdalıları olan CUMHUR ittifakını desteklemeye Sayın Recep Tayyip Erdağan’a oy vermeye davet ediyorum.

“Ülkümüz göklerde dalgalanan bir sancak, Allah’ın huzurunda eğiliriz biz ancak” diyen herkesi, beni seven herkesi CUMHUR ittifakı ve Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın safında yer almaya davet ediyorum.

Gün birlik günüdür.

Merhum Abdurrahim Karakoç Birleşin ey! Yolları Kuran’da birleşenler. Birleşin itikatta, imanda birleşenler. Ayrılık yakışmıyor, bölünmek günah size. Birleşin ey! Secde-i Rahman'da birleşenler  çağrısında bulunuyor.

Evet.

Müslümanlar tefrikaya düşmemelidir. Girmeden tefrika bir millete, düşman giremez; Toplu vurdukça yürekler, onu top sindiremez.” İslâm'da “sen, ben, o,biz, siz, onlar” olmaz.

Şimdi CUMHUR ittifakında ve Cumhurbaşkanlığı seçiminde Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın etrafında birleşme zamanıdır.

Zaman Gök vatanı, Mavi vatanı inşa ve Kara vatanı tahkim etme zamanıdır.

Muhabbetlerimle.

Selam ve Sabırla…09.05.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?