29 Ekim 2023 Pazar

Merhum Muhsin Başkandan Bir demet kelam-ı Kibar

 Merhum Muhsin Başkandan Bir demet kelam-ı Kibar

Veysi ERKEN Dr.

Ömürleri boyunca insanımızı “Allah yolu”na davet eden “çağrımız İslam’da dirilişedir” diyen neslin önde gidenlerinden biri olan merhum Muhsin Başkan’ın tazeliğini ve anlamlılığını devam ettiren sözlerinden bir demet.

Umulur ki, gönlümüze ve zihnimize nakşolur.

"Ninnilerle uyutulması gereken bebeklerin, silahlarla susturulduğu bir dünyada susmak alçaklıktır!"

“Firavun’a karşı çıkmak yetmez, Musa’nın yanında olmak gerekir!”

“Bir elinde Bilgisayar, Bir elinde KUR’AN olsun”.

“Açıklık en doğru yoldur”

“İnanmadığım yolda milyonlarla yürüyeceğime, inandığım yolda tek başıma yürürüm.”

“Bir Kar tanesi olsam Mekke’ye düşmek isterdim”

 

“Ölüm inançsız insanlar için korkunç bir sondur ama inananlar için ne kadar zevkli bir başlangıçtır!”

“Zor yola kolay insanlarla çıkarsanız… Seni de satar, yolu da satar yolcuyu da satar!”

“Kan dökmeyi seven bir millet değiliz ancak söz konusu vatan ise; dünyanın şah damarını keseriz.”

“Önümüzde iki seçenek var: Ya ibret almayanlar gibi tarihin tekerrürüne seyirci kalacağız ya da bu ezberi bozacağız. Bizler ikinci yolu seçiyoruz.”

“Bu ülkede dürüst olmak başa beladır ama o bela başımızın tacıdır.”

“İki saniye sonrasına garantimiz olmayan bir hayatımız için fırıldak olmaya gerek yok.”

“Zindanmış bu karanlık oda ne gam! Bana imanımın ışığı yeter!”

“Bu bayrak öyle bir bayraktır ki; içinde VATAN vardır, dökülen KAN vardır, iki CİHAN vardır, DİN vardır, İMAN vardır.”

“Namlusunu millete çeviren tanka selam durmam.”

“Biz, Fatih Sultan Mehmed Han kadar Türk, Said Nursi Hz. kadar Kürdüz! Ve hepimiz aynı kilimin desenleriyiz.”

“Ölüm inançsız insanlar için korkunç bir sondur ama inananlar için ne kadar zevkli bir başlangıçtır!”

“Er meydanı kancıklık kabul etmez!”

“Hayat böyledir dostum geçer beklemekle. Ümitlerin bittiği yerde abdest al ve sabahı bekle.”

“Haksız bir davada zirve olmaktansa, haklı bir davada zerre olmayı tercih ederim.”

“Vatan aşkı maya gibidir. Sütü bozuklarda tutmaz.”

“Ben Avrupa Birliği kapısında zorlanan, aşağılanan Türkiye istemiyorum. Ben kendi medeniyetimle olurum. Ben yeniden Tük-İslam medeniyetinin inşaatını istiyorum.”

Selam ve Sabırla… 29.10.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?