15 Şubat 2024 Perşembe

GAZZE ve Bütün Mazlumlar için Harekete Geçecek Bir Lider Bekliyoruz

 GAZZE ve Bütün Mazlumlar için Harekete Geçecek Bir Lider Bekliyoruz

 Veysi ERKEN Dr.

Asırlardır Müslüman ve mazlum insanların yaşadıkları coğrafyalarda Siyonist haçlı zihniyetinin katilleri, soykırımcıları, vahşileri ve piyonları insanları katlediyor, soykırıma uğratıyor, topraklarını işgal ediyor, insanları topraksızlaştırıyor.

Vahşet ve soykırımı durduracak, katileri ve vahşileri ortadan kaldıracak bir lider, önder, başkan bekliyor bu millet, bu ümmet.

Tıpkı Sultan Alparslan gibi dua eden, duasında samimi ve ihlâslı olan bir lider bekliyor bu ümmet.

Cesur Yürekli, imanlı bir lider bekliyor.

“İman varsa imkân vardır” diyen ve harekete geçen bir lider bekliyor mazlumlar, mağdurlar ve soykırıma maruz kalanlar.

Sultan Alparslan şöyle dua etmişti Allah’a:

“Ey Tanrım, sana müvekkil oldum ve bu cihadla Sana yaklaştım, senin katında secdeye kapanıyor ve yalvarıyorum. Bu sözlerim, gerçek duygularımı ifade etmezse beni, yanımdaki yardımcılarımı ve askerlerimi yok et! Eğer içtenliğimi kabul ediyorsan, düşmanlara karşı bu cihadta bana yardım et ve beni muzaffer bir sultan kıl”

Ve ona tabi olan mücahitlere şöyle seslenmiş idi savaş başlamadan önce.

“Ey askerlerim ve kumandanlarım!

Daha ne zamana kadar biz azınlıkta, düşman çoğunlukta olmak üzere, böyle bekleyeceğiz? Ben bizzat Müslümanların minberlerde bizim için dua etmekte oldukları bu saatte düşmanın üzerine atılmak istiyorum.

Galip gelirsek arzu ettiğimiz sonuç hâsıl olacaktır, aksi takdirde şehit olarak cennete gideriz. Beni izlemek isteyenler gelsinler, geri dönmek isteyenler ise serbestçe geri dönebilirler. Bugün burada ne emreden bir sultan, ne de emir alan bir asker vardır. Bugün Ben de sizlerden biriyim ve sizinle birlikte savaşacağım. Biz, Müslümanların eskiden beri yapa geldikleri bir Gaza yapıyoruz.” Malazgirt Meydan savaşı, Ali Sevim, Ankara, 2023, s. 61-63

Askerleri ve kumandanları aynı şuurla cevap verdiler ve muzaffer oldular Allah’ın lütfu keremiyle.

Evet.

Sultan Alparslan duasında ve konuşmasında samimiydi, ihlâslıydı.  O yolunda olduğu Hz. Muhammed Mustafa’nın sav yöntemini izliyordu. Ayetlerde; “Andolsun, size içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona ağır gelir, size çok düşkündür, müminlere karşı şefkat ve merhamet doludur.  Buna rağmen yüz çevirirlerse de ki: “Allah bana yeter, O’ndan başka ilah yoktur, ben yalnız O’na güvenip dayanırım; O, büyük arşın sahibidir.” Tevbe 128-129” etrafındakilere olan tutumu izah edilir.

Bugün de bu yöntemi takip eden, Sultan Alparslan gibi dua eden, yüz çevirenlere Allah bana yeter diyen ve harekete geçen bir lider bekliyor milletimiz, İslam ve mazlum ümmetler.

GAZZE böyle lideri bekliyor. Doğu Türkistan, Arakan, Afrika ve bütün mazlum coğrafyalar Alparslan seciyeli lideri bekliyor.

GAZZE yok olmak üzere, GAZZELİLER her gün soykırıma uğratılıyor soykırımcı vahşiler tarafından.

Hâsılı kelam dünya insanları harekete geçirecek bir lider bekliyor.

Rachel Corie gibi milyonlar bekliyor böyle bir lideri.

Zalimlere, vahşilere, katillere, Siyonist haçlı soykırımcılarına dur diyecek bir lider bekleniyor bütün coğrafyalarda.

Böyle imanlı, ihlâslı, cesur lider var mı?

Umulur ki, en kısa zamanda böyle bir lider çıkar, katillere karşı Alparslan gibi duasını yapar, ümmete seslenir ve harekete geçer.

Selam ve Sabırla…15.02.2024

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?