8 Mart 2024 Cuma

GAZZE Açlıkla yok ediliyor HAREKET’E Geçiniz

 İnsan Olan Liderlere sesleniyorum. GAZZE Açlıkla yok ediliyor HAREKET’E Geçiniz

Veysi ERKEN Dr.

“Allah kimseyi açlıkla imtihan etmesin” diye bir duamız var.

GAZZE sadece katliamla, soykırımla, işgalle, vahşetle yok edilmiyor. Açlık ve susuzlukla da yok ediliyor.

Vakit geçiyor demiyorum.

Vakit geçti.

Gazze ve gazeliler ölüyor, yok ediliyor. Bir deri ve kemikleri var ortada.

Yardım etmeyen, harekete geçmeyen, toplumlarına öncülük ve önderlik etmeyen bütün Müslüman ülkelerin yetkilileri sorumludur, açlığın, kıtlığın ve yok oluşun mesulleridir.

İnanıyorum ki, Allah bunun hesabını soracak.

Evet.

Küresel Siyonist haçlı çetesinin aç bıraktırma vahşeti durdurulmalıdır.

Zalime karşı, mazlumdan yana olan bütün liderlerin bir araya gelerek, kol kola girerek Gazze’ye girmeleri ve Siyonistleri enterne etmeleridir.

Katliam ve açlık durdurulmalıdır.

Türkiye buna öncülük etmeli ve bir(LEŞ)miş (M)illetler gibi sessiz kalmamalıdır.

Dünya liderlerine sesleniyorum.

Yürürseniz halklarınız da arkanızda olacak, bundan asla şüphem yoktur.

Böyle bir hareketiniz yeryüzündeki Siyonist küresel haydutluğunu da bitirecek.

Yürüyün liderler.

Girin Gazze’ye.

Açlık, yokluk ve katliamı durdurun.

Bir şey yapınız.

Tıpkı Sultan Alparslan gibi dua eden, duasında samimi ve ihlâslı olan liderler olun. GAZZE açlıktan kırılıyor.

GAZZE cesur Yürekli, imanlı liderleri ve halkları bekliyor.

“İman varsa imkân vardır” diyen ve harekete geçen kol kola girmiş ve harekete geçmiş liderleri bekliyor mazlumlar, mağdurlar ve soykırıma maruz kalanlar, açlıktan kırılanlar.

Biliniz ki, Sultan Alparslan şöyle dua etmişti Allah’a:

“Ey Tanrım, sana müvekkil oldum ve bu cihadla Sana yaklaştım, senin katında secdeye kapanıyor ve yalvarıyorum. Bu sözlerim, gerçek duygularımı ifade etmezse beni, yanımdaki yardımcılarımı ve askerlerimi yok et! Eğer içtenliğimi kabul ediyorsan, düşmanlara karşı bu cihadta bana yardım et ve beni muzaffer bir sultan kıl”

Ve ona tabi olan mücahitlere şöyle seslenmiş idi savaş başlamadan önce.

“Ey askerlerim ve kumandanlarım!

Daha ne zamana kadar biz azınlıkta, düşman çoğunlukta olmak üzere, böyle bekleyeceğiz? Ben bizzat Müslümanların minberlerde bizim için dua etmekte oldukları bu saatte düşmanın üzerine atılmak istiyorum.

Galip gelirsek arzu ettiğimiz sonuç hâsıl olacaktır, aksi takdirde şehit olarak cennete gideriz. Beni izlemek isteyenler gelsinler, geri dönmek isteyenler ise serbestçe geri dönebilirler. Bugün burada ne emreden bir sultan, ne de emir alan bir asker vardır. Bugün Ben de sizlerden biriyim ve sizinle birlikte savaşacağım. Biz, Müslümanların eskiden beri yapa geldikleri bir Gaza yapıyoruz.” Malazgirt Meydan savaşı, Ali Sevim, Ankara, 2023, s. 61-63

Evet.

Sultan Alparslan duasında ve konuşmasında samimiydi, ihlâslıydı.  O yolunda olduğu Hz. Muhammed Mustafa’nın sav yöntemini izliyordu. Ayetlerde; “Andolsun, size içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona ağır gelir, size çok düşkündür, müminlere karşı şefkat ve merhamet doludur.  Buna rağmen yüz çevirirlerse de ki: “Allah bana yeter, O’ndan başka ilah yoktur, ben yalnız O’na güvenip dayanırım; O, büyük arşın sahibidir.” Tevbe 128-129” etrafındakilere olan tutumu izah edilir.

GAZZE kol kola girecek liderleri, soykırımı, açlığı ve vahşeti durduracakları bekliyor..

GAZZE açlıktan yok olmak üzere, GAZZELİLER her gün açlıktan soykırıma uğratılıyor soykırımcı vahşiler tarafından.

Böyle imanlı, ihlâslı, soykırımı ve açlığı durduracak, sorumluluk yüklenerek harekete geçecek cesur liderler var mı?

Umulur ki, en kısa zamanda böyle kol kola girmiş liderler çıkar, katillere karşı Alparslan gibi duasını yapar, ümmete seslenir ve harekete geçer.

Selam ve Sabırla…08.03.2024

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?