5 Mart 2023 Pazar

Meral ve Kemal el ele tutuşarak aday olarak Meydane çıksın

 Meral ve Kemal el ele tutuşarak  aday olarak meydane çıksın

Veysi ERKEN

Meral ve Kemal beraber meydana çıkacaklardı. Olmayacak galiba. Hani özellikle güreş meydanında iki yiğit çıkmış meydana ikisi de birbirinden merdane. Altta kaldım diye üzülme üste çıktım diye sevinme. Vur sarmayı kündeden at...” denir ya. Bu ikiliye de seçim meydanına beraber çıkın ve kündeyi kimin atacağını gösterin diyoruz, tavsiyesinde bulunuyoruz.

Tabii ki, dış mihraklar tekrar devreye giremezse Kemal ve Meral ayrılmış olacaklar ve seçim meydanına partilerini sürecekler.

Seçim meydanı için tekrar bir araya gelebilir mi?

Bence dışarıdan alacakları emirle istikametleri şekillenecek.

Bana kalırsa şayet Kemal ve Meralin iddiaları ve yönetme niyetleri varsa kendileri aday olmak mecburiyetindedirler.

Esasında ikisinin de milletimizin hayatından çekilmeleri ve aday olmamaları en doğrusudur.

Bununla birlikte illaki aday göstereceklerse birlikte el ele tutuşarak kendilerini aday göstermeleri gerekir ki, kabiliyetlerini bu millet görsün.

Yaklaşık bir buçuk ay önce şunu yazmıştım.

“Seçim tarihi açıklandı.

Bilindiği üzere CHP’li Lütfü Savaş adayımızı iç ve dış güç odakları belirleyecek demişti. Anlaşılan masayı kurduranlar aday üzerinde ittifak kuramamışlar. İttifak edileceği de meçhul.

Herkes biliyor ki, CHP ve Meral’in partisinin Amerika, İngiltere ve Almanya’daki arayışları da kâr etmedi.

Daha önce ifade ettim. Bize danışacak olsalardı ben onlara cevval, yaşça tecrübeli, her gün bir ülkeye gidecek kadar sağlıklı bir adayı tavsiye ederdim. Danışmadıkları halde Deniz Baykal’ı onlara tavsiye etmiştim. Bana kalırsa hepsini temsil edebilecek niteliğe sahiptir.

Pek cazip gelmediği ve ses çıkarmadıkları için Rifkin diye birini gündeme taşımalıdırlar diye ilave etmiştim.

Anlaşılan Baykal ve Rifkin’de mutabakat yok.

Bari kendi aralarında bir mutabakat sağlamalılar. Kendileri aday olsunlar

Bana kalırsa en iyi mutabakat ikisinin de aday olması ile sağlanabilir.

Hatta Meral ve Kemal el ele tutuşarak beraberce sahneye çıkmalılar ve birbirlerini tebrik etmeliler.

Herkes biliyor ki, Meral ve Kemal biz ayrılamayız diyorlar. Ayrılamayacaklarına göre ikisi de aday olmalıdır.

Bence toplandığınız masanın elemanları adaylığınıza itiraz etmez.

Böylece bir yıllık emeğiniz zayi olmaz.

Hatta kalan dörtlüğü de yardımcı diye açıklarsınız böylece vekillik için aday olmazlar. Bilindiği üzere mevcut sistemde yardımcılığı atananlar vekillikten istifa etmiş olur. Bunun önüne geçmek için dörtlünün de konumu belirlenmiş olur.

Geç kalmayınız.

Haydi,  Meral hanım ve Kemal Bey.

Sahneye beraber çıkınız ve adaylığınızı açıklayınız.

Fazla bir şey beklemiyoruz.”

Masayı dağıttığınıza göre ikinizin de aday olmasında mahzur yoktur. Elbette masanız noter veya kumar masası değildi ki, masayı dağıttınız.

Yeni arayışlara gerek yoktur diye düşünüyorum. Deniz Baykal da öldü.

Kemal ben adayım diyor.

Haydi Meral.

Ben de adayım de.

Açıklamayı Kemal bey ile aynı saatte ve dakikada yap. Yeni arayışlara girme. Partinizde bile aday arama, kendin aday ol. Mümkünse adaylığını Kemal ile el ele tutuşarak birlikte açıklayınız.

Selam ve Sabırla…05.03.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?